Всесвітній день шопінгу: що найчастіше купують українці у період розпродажів (аналітика Rozetka)

У суботу, 11 листопада, відзначають Всесвітній день шопінгу, напередодні якого стартував сезон знижок в офлайнових та інтернет-магазинах.

Найбільший український онлайн-ритейлер Rozetka проаналізував, які товари найпопулярніші серед покупців уже зараз та як цього року відбувається розпродаж. Українська Рада Торгових Центрів ділиться отриманими результатами дослідження.

Так, кількість відвідувачів на сайті Rozetka перед цим днем зросла на 20%, а середня кількість товарів у одному замовленні збільшилась на 10%, порівняно із періодом до старту розпродажів.

Найбільший попит на маркетплейсі мають чай та кава, корм для котів, адаптери, навушники та інші товари.

tablyczya | 1

Ми спостерігаємо найінтенсивніше збільшення кількості покупок до Всесвітнього дня шопінгу у Запорізькій, Полтавській, Одеській та Закарпатській областях. На прифронтових територіях найчастіше замовляють корм для котів, каву та побутову хімію. Для нас важливо, щоб у всіх регіонах українці могли придбати щоразу що треба за доступними цінами та під час розпродажу отримали свої замовлення так само швидко. Для цього на період знижок до Всесвітнього дня шопінгу ми збільшили кількість курʼєрів та працівників на складах, а також запустили безплатне доставлення до дверей на будь-який поверх навіть без ліфта. Ця послуга діє на деякі товари у категоріях “ТБ й електроніка”, “Побутова техніка”, “Сантехніка та ремонт” та інших", — зазначає директор з маркетингу Rozetka Євген Образок.

Середній чек напередодні Всесвітнього дня шопінгу зріс на 20% порівняно із періодом до розпродажу.

Найдорожчою покупкою наразі є зарядна станція вартістю 147 999 гривень, а у 2022 році у цей час перше місце посіла мобільна електростанція вартістю 264 990 гривень.

Читайте також: Половина реєстрацій ФОП восени у галузі роздрібної та оптової торгівлі – статистика

У Польщі, де також можна замовити товари на Rozetka, наразі 40% замовлень становлять електроніка та смартфони, 20-25% — одяг, 16-18% — дитячі товари та товари для дому.