Вперше за 30 років: Nestlé підняв ціни майже на 10% за один квартал

Група компаній Nestlé за перший квартал 2023 року підняла ціни на свою продукцію на майже 10%. Це найшвидші темпи за понад 30 років.

Натомість обсяги продажів скоротились мінімально, виявилось, що споживачі готові купувати продукти та напої від компанії навіть за такою ціною.

Найбільше зростання ціни (приблизно на 12%) було у сегментах:

  • молочних продуктів;
  • морозива;
  • товарів для свійських тварин.

Зазначається, що загальне зростання ціни за три місяці склало 9,8%, а перед цим, у останньому кварталі 2022 року був стрибок на 10,1%.

Підвищення цін такого масштабу в останній раз Nestlé проводила у 1990 році.

Такий крок допоміг групі компенсувати несприятливий для компанії курс валют і збільшити продажі на 5,6%, до 23,5 млрд швейцарських франків (26,5 млрд доларів).

Також це призвело до зростання акцій Nestlé на 1,5% на початку торгів у Цюріху.

Ситуація в Nestlé

Стимулом для швейцарської групи є RIG, так зване реальне внутрішнє зростання. Це показник обсягу продажів і у першому кварталі він знизився лише на 0,5%.

Це є помітним поліпшенням, порівняно зі зниженням на 2,6% у попередньому кварталі.

Читайте також: LVMH стала першою компанією в Європі з капіталізацією понад 500 мільярдів доларів

Торік виробник розчинної кави Nescafe та шоколадних батончиків KitKat підняв ціни на понад 8%. Але це не допомогло повністю компенсувати вплив зростання витрат на сировину та маржу.

Наша валова рентабельність знизилася приблизно на 260 базисних пунктів — це величезна сума. У нас є деякі ринки, як-от США та Велика Британія, де ми спостерігаємо сильну інфляцію, а також інші ринки, як-от Китай, і тут, у Європі, де інфляція більш приглушена, — каже генеральний директор компанії Марк Шнайдер.

Financial Times