Вперше за 30 років: Nestlé підняв ціни майже на 10% за один квартал
Група компаній Nestlé за перший квартал 2023 року підняла ціни на свою продукцію на майже 10%. Це найшвидші темпи за понад 30 років.
Натомість обсяги продажів скоротились мінімально, виявилось, що споживачі готові купувати продукти та напої від компанії навіть за такою ціною.
Найбільше зростання ціни (приблизно на 12%) було у сегментах:
- молочних продуктів;
- морозива;
- товарів для свійських тварин.
Зазначається, що загальне зростання ціни за три місяці склало 9,8%, а перед цим, у останньому кварталі 2022 року був стрибок на 10,1%.
Підвищення цін такого масштабу в останній раз Nestlé проводила у 1990 році.
Такий крок допоміг групі компенсувати несприятливий для компанії курс валют і збільшити продажі на 5,6%, до 23,5 млрд швейцарських франків (26,5 млрд доларів).
Також це призвело до зростання акцій Nestlé на 1,5% на початку торгів у Цюріху.
Ситуація в Nestlé
Стимулом для швейцарської групи є RIG, так зване реальне внутрішнє зростання. Це показник обсягу продажів і у першому кварталі він знизився лише на 0,5%.
Це є помітним поліпшенням, порівняно зі зниженням на 2,6% у попередньому кварталі.
Читайте також: LVMH стала першою компанією в Європі з капіталізацією понад 500 мільярдів доларів
Торік виробник розчинної кави Nescafe та шоколадних батончиків KitKat підняв ціни на понад 8%. Але це не допомогло повністю компенсувати вплив зростання витрат на сировину та маржу.
Наша валова рентабельність знизилася приблизно на 260 базисних пунктів — це величезна сума. У нас є деякі ринки, як-от США та Велика Британія, де ми спостерігаємо сильну інфляцію, а також інші ринки, як-от Китай, і тут, у Європі, де інфляція більш приглушена, — каже генеральний директор компанії Марк Шнайдер.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації