VOVK, “Епіцентр”, Tefal та інші: “Вибір року” оприлюднив щорічний список товарів і послуг
Міжнародний фестиваль-конкурс "Вибір року" оголосив щорічний список товарів та послуг №1 в Україні.
Результати конкурсу ґрунтуються на всеукраїнському дослідженні, яке провело Ipsos Ukraine на замовлення "Вибір року". Також в оцінюванні беруть участь експертне журі, представники рекламних агенцій і споживачі.
Ми щиро радіємо, що 2022 рік не став сумним винятком в історії фестивалю-конкурсу, бо навіть у темні часі сяють справжні зірки людського таланту та професійності. "Вибір року" в Україні щиро вболіває за команди, які потрапили у номінаційний список – зазначає національний менеджер конкурсу "Вибір року" в Україні Анна Руденко.
*Довідка. Методику виявлення товарів та послуг №1 розробила американська компанія Fеstivals International. Вона дає комплексну оцінку позиції товару, послуги та компанії на ринку. Головна мета нагороди - спростити споживачеві вибір.
Переможці "Вибір року" 2022:
- Виробник року хлібобулочних виробів – КИЇВХЛІБ;
- Фарба року українського виробництва – Kolorit;
- Пральна машина року – LG Electronics;
- Холодильник року – LG Electronics;
- Крем для рук року – Silky Hands;
- Майонез року – Королівський смак;
- Електрогриль року – Tefal;
- Мультиварка року – Tefal;
- Посуд року для приготування їжі – Tefal;
- Товари року для тварин – Animall;
- Девелоперська компанія року в передмісті Києва – Будівельна група СИНЕРГІЯ;
- Мережа центрів косметології та лазерної епіляції року – Лазерхауз;
- Національна мережа торговельних центрів року – Епіцентр;
- Гель-лаки для нігтів та засоби для манікюру року – Kodi Professional;
- Шкільні рюкзаки та ранці року – Kite;
- Мережа барбершопів року – ЦирульниК Barbershop;
- Мережа аптек року – Аптека АНЦ;
- Дієтичні добавки року – Herbalife;
- Протеїновий коктейль року – Herbalife;
- Вітчизняний бренд року одягу для жінок - VOVK;
- Телевізор року економ-класу -KIVI.
Разом з оголошенням переможців минулого року стартував збір заявок на участь у дослідженні а цей рік. Для того, щоб взяти участь, компанія має заповнити спеціальну форму на сайті фестивалю-конкурсу.
Читайте також: Тетяна Чубак, “Подоляни”: про підсилення tenant-mix, зміни трафіку та підтримку переселенців
Люди за своєю природою обирають кращих. Кращі магазині, кращі послуги, кращий сервіс. Тому хто прагне отримати увагу споживача – має бути кращим у всіх відношеннях. Щирим у комунікаціях, відхід від завдання продати продукт, збільшення залучення не просто в роботу клієнта, а в його життя. І, звісно, емпатія та нарощення емоційної стійкості між брендом та клієнтом, - сказав генеральний директор ТОВ "Епіцентр К" Петро Михайлишин.
Зазначається, що рекламна кампанія "Вибір року" на користь переможців стартує в Україні вже незабаром.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації