VOVK, “Епіцентр”, Tefal та інші: “Вибір року” оприлюднив щорічний список товарів і послуг

Міжнародний фестиваль-конкурс "Вибір року" оголосив щорічний список товарів та послуг №1 в Україні.

Результати конкурсу ґрунтуються на всеукраїнському дослідженні, яке провело Ipsos Ukraine на замовлення "Вибір року". Також в оцінюванні беруть участь експертне журі, представники рекламних агенцій і споживачі.

Ми щиро радіємо, що 2022 рік не став сумним винятком в історії фестивалю-конкурсу, бо навіть у темні часі сяють справжні зірки людського таланту та професійності. "Вибір року" в Україні щиро вболіває за команди, які потрапили у номінаційний список – зазначає національний менеджер конкурсу "Вибір року" в Україні Анна Руденко.

*Довідка. Методику виявлення товарів та послуг №1 розробила американська компанія Fеstivals International. Вона дає комплексну оцінку позиції товару, послуги та компанії на ринку. Головна мета нагороди - спростити споживачеві вибір.

Переможці "Вибір року" 2022:

  • Виробник року хлібобулочних виробів – КИЇВХЛІБ;
  • Фарба року українського виробництва – Kolorit;
  • Пральна машина року – LG Electronics;
  • Холодильник року – LG Electronics;
  • Крем для рук року – Silky Hands;
  • Майонез року – Королівський смак;
  • Електрогриль року – Tefal;
  • Мультиварка року – Tefal;
  • Посуд року для приготування їжі – Tefal;
  • Товари року для тварин – Animall;
  • Девелоперська компанія року в передмісті Києва – Будівельна група СИНЕРГІЯ;
  • Мережа центрів косметології та лазерної епіляції року – Лазерхауз;
  • Національна мережа торговельних центрів року – Епіцентр;
  • Гель-лаки для нігтів та засоби для манікюру року – Kodi Professional;
  • Шкільні рюкзаки та ранці року – Kite;
  • Мережа барбершопів року – ЦирульниК Barbershop;
  • Мережа аптек року – Аптека АНЦ;
  • Дієтичні добавки року – Herbalife;
  • Протеїновий коктейль року – Herbalife;
  • Вітчизняний бренд року одягу для жінок - VOVK;
  • Телевізор року економ-класу -KIVI.

Разом з оголошенням переможців минулого року стартував збір заявок на участь у дослідженні а цей рік. Для того, щоб взяти участь, компанія має заповнити спеціальну форму на сайті фестивалю-конкурсу.

Читайте також: Тетяна Чубак, “Подоляни”: про підсилення tenant-mix, зміни трафіку та підтримку переселенців

Люди за своєю природою обирають кращих. Кращі магазині, кращі послуги, кращий сервіс. Тому хто прагне отримати увагу споживача – має бути кращим у всіх відношеннях. Щирим у комунікаціях, відхід від завдання продати продукт, збільшення залучення не просто в роботу клієнта, а в його життя. І, звісно, емпатія та нарощення емоційної стійкості між брендом та клієнтом, - сказав генеральний директор ТОВ "Епіцентр К" Петро Михайлишин.

Зазначається, що рекламна кампанія "Вибір року" на користь переможців стартує в Україні вже незабаром.