Замість західних брендів у російських ТРЦ з’являться товари з Ірану
Співпраця з іранцями розпочнеться із запуску 30 торгових точок.
Определенное представление о чувствительности санкций против московии можно составить благодаря последнему сообщению российского совета торговых центров (РРТЦ).
Виявляється, що підприємці Росії зацікавлені у відкритті магазинів іранських брендів одягу для заповнення на ринку звільнених після відходу західних компаній ніш.
«Росія зацікавлена у відкритті готових магазинів іранських виробників, однак у процесі їхнього виведення в російський роздріб належить вирішити цілу низку питань», — йдеться у повідомленні.
Співпрацю з іранськими виробниками передбачається розпочати із запуску не менше 30 торгових точок по росії або включення іранських брендів до асортименту існуючих мереж одягу та взуття, зазначив засновник та керуючий директор РРТЦ Олег Войцеховський.
«Розкручених брендів, відомих у Росії, в Ірані немає, тому потрібно також інвестувати гроші та час у створення бренду, маркетингову підтримку товару», — наводяться у повідомленні його слова.
Читайте також: Через вихід відомих брендів з Росії місцеві ТРЦ можуть втратити 70% виручки
Крім того, для визначення ціни товару важливо вирішити питання з логістикою — найкращим варіантом є повільні маршрути, які займатимуть більше часу, але коштуватимуть дешевше.
«Поки що питання логістики та сертифікації однозначно не вирішені, немає впевненості в тому, що виробники зможуть зі своїм товаром потрапити за вартістю у звичні російському покупцю цінові інтервали», — зазначили в РРТЦ.