Власнику KFC довелося відкласти вихід з рф через нову вимогу кремля

Власнику бренду KFC, компанії Yum! Brands, довелося відкласти вихід з росії на кілька місяців. Затримка відбулася через втручання санкційного управління Мінфіну США OFAC після введення кремлем умови про внесок до федерального бюджету.

Управління з контролю за іноземними активами Мінфіну США (OFAC) відклало вихід компанії у момент, коли угода була майже завершена.

Голова юридичного відділу компанії Юнірест, якій належить майстер-франшиза на бренд KFC в рф, Сергій Левін розповів, що пошук покупця та узгодження основних умов зайняли чималий час, потім знадобився певний період на схвалення продажу акцій компанії правкомісією. Врешті, коли все було схвалено з урахуванням всіх вимог, з’явилася нова умова — внесок до федерального бюджету.

Закриття знову було відкладено, було узгоджено правильну процедуру сплати податку на вихід. Здавалося, що все було погоджено, все йшло до завершення, а потім на сцені з’явився іноземний регулятор OFAC. У результаті на врегулювання пішло досить багато часу. Ми успішно закрили всі справи в середині квітня, — сказав він.

Компанія сподівається завершити перехід бренду від KFC до Rostic’s у 2024 році, а до кінця 2023-го планує передати Rostic’s 60% з 1,2 тис. ресторанів у рф.

*Довідка

У грудні минулого року підкомісія Мінфіну рф з видачі дозволів на угоди резидентів із зарубіжними компаніями з недружніх країн ухвалили чотири критерії для проведення угод з продажу іноземцями активів у країні-агресорці. Однією з умов є згода на розстрочку платежу за актив або сплата добровільного внеску до федерального бюджету в розмірі щонайменше 10% від суми здійснюваної угоди.

Yum! Brands оголосила про припинення роботи своїх ресторанів у росії ще на початку повномасштабної війни, у березні 2022 року, а у серпні того ж року заявила про початок виходу з російського ринку.

Читайте також: Ізраїльський девелопер Mirland продає останню нерухомість в рф і йде з країни

Операцію з продажу російського бізнесу компанія закрила у квітні цього року, ресторани перейшли до Смарт Сервіс ЛТД, яка планує відкрити їх під брендом Ростикс.

Reuters