Власник Zara збільшив прибуток на 600 млн євро після виходу з росії
Іспанська Inditex Group, найбільший за обсягом виторгу фешн-ритейлер на світовому ринку, представила фінансовий звіт за перші три квартали 2022 року. Прибуток власника Zara збільшився на 24% у річному порівнянні, з 2,5 до 3,1 млрд євро.
Незважаючи на послаблення попиту на одяг у всьому світі, Inditex вдалося досягти позитивної динаміки, у тому числі за рахунок підвищення цін на власну продукцію.
Роздрібний продаж у фізичних та онлайн-магазинах брендів під управлінням Inditex Group збільшився на 19% у річному порівнянні. Динаміка зростання продажів виявилася вищою, ніж передбачали аналітики.
З весни 2022 року ціни в магазинах Inditex зросли в середньому на 5%, що також дозволило збільшити продаж щодо минулого року. Експерти зазначають, що компанія демонструє сильні фінансові результати з того часу, як дочка засновника Inditex Марта Ортега зайняла одну з керівних посад у корпорації.
Ще один фактор, який сприяв зростанню прибутку іспанського фешн-гіганта, — більше орієнтування Zara на забезпечену аудиторію. Бренд останнім часом робить фокус на створенні одягу для особливих випадків, залучаючи, зокрема, клієнтів з люксового сегменту ринку.
Проте в останні місяці зростання продажів Inditex уповільнюється. Якщо у другому кварталі виручка компанії зросла на 16%, то в третьому — лише на 11%. Споживачі у всьому світі продовжують скорочувати витрати на одяг. Водночас власник Zara зафіксував зростання виручки за підсумками останніх місяців у всіх регіонах присутності.
Читайте також: Кращі в торговельній нерухомості та ритейлі: лауреати MAPIC Awards 2022