Власник Sinsay та Reserved наростив виторг в Україні на 58% за перший квартал 2024 року

Виручка польського fashion-ритейлера LPP в Україні у першому кварталі 2024 року зросла на 58,3%, до 2 млрд грн.

Про це свідчить фінансова звітність компанії на YouControl.

До групи входять бренди Reserved, Cropp, House, Mohito та Sinsay. За перші три місяці 2024 року виторг ДП "ЛПП Україна" становив 2 млрд грн, що на 58,3% більше, ніж за аналогічний період 2023 року. 

Втім, перший квартал цього року ритейлер завершив зі збитком у майже 249 млн грн, тоді як у першому кварталі 2023-го збиток сягав близько 6,44 млн грн.

Протягом першого кварталу року LPP відкрив в Україні 14 нових магазинів Sinsay, ще шість точок мережі почали роботу у квітні. Наразі активна експансія бренду у невеликі міста триває.

Зараз бізнес польської компанії нараховує близько 160 магазинів по всій Україні.

Глобальні плани LPP

Раніше ми розповідали, що фешн-група планує за наступні три роки вдвічі збільшити кількість своїх магазинів, зробивши ставку на бюджетний бренд Sinsay та загальне зростання обсягів продажів компанії.

Компанія хоче досягти 4755 магазинів до кінця 2026 року, з яких 3248 – магазини Sinsay.

Читайте також: Експансія Sinsay на Київщині. Польський бренд відкриває магазини одразу у трьох містах області

“Лише за наступні три роки ми плануємо вдвічі збільшити нашу традиційну мережу магазинів і водночас подвоїти обсяги продажів порівняно з сьогоднішніми показниками”, – заявив генеральний директор Марек Пєхоцький у листі до акціонерів, опублікованому разом із річним звітом компанії.

Генеральний директор під час телефонної конференції додав, що у великих містах ринок вже насичений, а концепція Sinsay дозволяє відкривати велику кількість магазинів.

Forbes