Власник мережі “Сім23” “Клевер Сторс” представив новий бренд маркетів “Сімі”

Компанія “Клевер Сторс”, яка розвиває мережу маркетів “Сім23” у форматі convenience на заході України, представила новий бренд магазинів.

Маркети отримали назву “Сімі”, перші точки були відкриті в кінці грудня 2022 року. Наразі працює 13 магазинів, зокрема у Львові, Тернополі та Івано-Франківську.

Бренд “Сімі” створено для того, щоб бути ще ближчими, більш відкритими та цікавішими для основної аудиторії мережі — а це сучасні, активні, проєвропейські люди, — зазначають у компанії.

image 2023 05 05 15 28 50 | 1

image 2023 05 05 15 30 34 | 2

Якими є нові магазини?

У "Клевер Сторс" розповідають, що їхня нова мережа розширює досвід покупок та перекусів. Окрім традиційного асортименту, клієнтам пропонують відділ швидкої їжі Food to go, каву та місце для перекусу.

Читайте також: Станіслав Іванов, CBRE: про відновлення ринку, будівництво ТЦ та важливість споживача

Дизайн дещо відрізняється від "Сім23", дещо видозмінений у кольоровій гамі. Чорний і жовтий було доповнено фіолетовим, який підкреслює мету компанії. Також відрізняється логотип, заглавна літера “С” ніби надкушена.

Заряджати покупців позитивною енергією, дбати про їх задоволення. Це магазин гарного настрою, де гості можуть отримати не тільки необхідні продукти, але і позитивні емоції.

Наголошується, що мережа "Сім23" продовжить свою роботу та розвиток окремо.

All Retail