Власник мережі “Сільпо” звітував про збитки за 2022-й та плани на 2023 рік

Компанія ТОВ "Сільпо-Фуд", що входить до групи Fozzy Group і розвиває мережу супермаркетів "Сільпо", протягом 2022 року збільшила чистий збиток у 4,1 рази. Він склав 7,6 млрд грн.

Про це свідчить річний звіт про управління ритейлера. Згідно з ним, валовий прибуток компанії зменшився на 6,9% – до 19,2 млрд грн, прибуток від операційної діяльності збільшився в 2,8 раза – до 1,1 млрд грн.

Порівняно із довоєнним 2021 роком, сукупний дохід ритейлера скоротився на 3,8% і склав 70 млрд грн. Довгострокові зобов'язання станом на кінець минулого року склали 16 млрд грн, поточні – 28,3 млрд грн.

Однак компанії вдалося наростити товарообіг на 6,1% порівняно з 2021 роком, показник становить 62,4 млрд грн.

Розвиток мережі

Станом на кінець 2022-го мережа супермаркетів “Сільпо” разом з делікатес-маркетами Le Silpo нараховувала 305 магазинів. Їхня загальна площа становила 428 тисяч кв. м, а розташовувались точки у 71 місті України.

Усього протягом минулого року було відкрито 8 нових супермаркетів, але 18 магазинів на тимчасово окупованих територіях призупинили роботу. Відновити ритейлеру вдалося 48 об'єктів після деокупації чи пошкоджень.

Читайте також: Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у червні незначно знизився через сезонний фактор

У 2023 році компанія планує відкрити ще 10 нових супермаркетів, а до 2025 року збільшити їх кількість до 365 (без урахування потенційно деоккупованих або розконсервованих об’єктів).

Станом на червень цього року "Сільпо" вже нараховує понад 309 супермаркетів.

Бізнес Цензор