Власник Lidl та Kaufland інвестує 200 млн євро у онлайн-бізнес мереж

Німецький власник продуктових мереж Lidl і Kaufland компанія Schwarz Group інвестує ще 200 мільйонів євро в свій онлайн-бізнес.

Ці значні інвестиції мають допомогти Kaufland вийти на два нових ринки, а Lidl Digital хоче покращити свій міжканальний бізнес.

Так, минулого року продажі Lidl Digital зросли з 1,73 до 1,94 мільярда євро, однак збільшилися і збитки -  з 71 до 219 мільйонів.

Фінансовий рік 2023/24, який закінчується в лютому, не обіцяє особливих покращень.

За інформацією аналітиків Lebensmittel Zeitung, ритейлер очікує помірного зростання продажів і незначне покращення показників прибутку.

Фахівці відзначають, що потрібен структурний підхід, і це саме те, що планує зробити новий генеральний директор Крістіан Хертнагель.

Читайте також: Обійдеться майже в 10 млн євро. Lidl через суд змушує мережу Tesco провести ребрендинг

Тим часом мережа Kaufland продовжує цифрову експансію і цього літа планує запустити власний маркетплейс для австрійських та польських споживачів. Ритейлер має чимало фізичних роздрібних точок у Польщі, але жодної в Австрії.

Trade Master