Власник AliExpress продає свою мережу фізичних магазинів з величезними збитками

Власник маркетплейсу AliExpress корпорація Alibaba продає китайську мережу універмагів Intime консорціуму, до якого входить нинішнє керівництво мережі.

Компанія планує зосередитися на основному бізнесі - електронній торгівлі. Гігант e-commerce готовий зазнати збитків у розмірі 1,2 млрд євро.

Сума угоди оцінюється в 7,4 млрд юанів (трохи менше ніж 1 млрд євро), що становить менше половини від 2,2 млрд євро, які Alibaba заплатила за Intime у 2017 році. 

Рішення про продаж Intime є частиною масштабної реструктуризації Alibaba, в рамках якої компанія вже розділилася на шість окремих бізнес-підрозділів у 2023 році.

Все більше уваги повертається до електронної комерції, де Alibaba готується до жорсткої конкуренції

Продаж також спричинений складними ринковими умовами в секторі роздрібної торгівлі Китаю.

Читайте також: Amazon запускає тестову 15-ти хвилинну доставку в Індії

Довіра споживачів залишається низькою, що тисне як на звичайних роздрібних продавців, так і на компанії, зайняті електронною комерцією. Реструктуризація має дозволити групі Alibaba працювати більш ефективно на насиченому конкурентному ринку.

Trade Master