Владислав Чечоткін, Rozetka: про затяжну війну, інвестиції та брак кадрів
Співзасновник і співвласник інтернет-магазину та маркетплейсу Rozetka.ua Владислав Чечоткін розповів про готовність вести бізнес в умовах затяжної війни, інвестиції та інше.
Про це він поговорив в інтерв’ю про висновки 2023 року для свого бізнесу з виданням NV Бізнес. УРТЦ пропонує найцікавіше з матеріалу.
Готовність до довгої війни
За словами Чечоткіна, ще до початку вторгнення він був впевнений, що ця війна перетвориться на довгу битву.
Війна відрізняється від «звичних» нам криз, тим що випадковості можуть відігравати надважливу роль. Тому ми повинні обирати між ефективністю бізнесу та військовою небезпекою. Наразі наша економіка дуже залежна від зовнішньої допомоги, яка наразі помітно зменшується. Це авжеж з одного боку боку позначиться на фінансових можливостях наших клієнтів, а з іншого приверне увагу нових споживачів до онлайн шопінгу, - каже він.
Співзасновник маркетплейсу зазначає, що людям як і раніше хочеться жити, купувати, радіти, а онлайн, особливо в скрутні часи, має додаткові переваги.
Дефіцит співробітників
Ця проблема у Rozetka відчувається дуже гостро, додаткових ударів по бізнес-процесах завдає процес мобілізації.
Через це компанія вчиться додатково дублювати усі функції, змінює процеси і підходи для залучення жінок майже на усі посади.
Інвестиції під час війни
Спікер наголосив, що українці не звикли до жодних гарантій у цих питаннях, тож вони просто живуть і розбудовують бізнес тут і зараз.
Читайте також: Галина Герега, “Епіцентр”: про брак кадрів, гарантії інвестицій та нові проєкти
Докладаємо максимум зусиль для Перемоги, окрім того в цьому році ми сплатимо майже у два рази більше податків ніж у попередньому, ми майже не припиняли інвестувати в Україну навіть у 22 і також плануємо майбутнє тут. Продовжуємо розбудовувати маркетплейс та додаткові сервіси для малих і середніх українських підприємців на платформах Rozetka та Prom.ua щоб створити додаткові стимули для їх розвитку та продажів онлайн. Авжеж повномасштабне вторгнення змушує нас ретельніше думати про диверсифікацію. Але це поки ще тільки паростки бізнесу за кордоном, - резюмував він.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації