Владислав Чечоткін: обсяг продажів Rozetka у 2023 році перевищить показники довоєнного 2021-го

Український маркетплейс Rozetka повідомив, що обсяг продажів у валюті за підсумками цього року перевищить показники довоєнного 2021-го.

Про це заявив співзасновник онлайн-ритейлера Владислав Чечоткін на зустрічі представників влади та бізнесу організованій NV "Діалоги про стійкість".

Якщо подивитися, що відбулося з Rozetka за час після повномасштабного вторгнення, перед вторгненням у нас було 270 магазинів, працювало близько 8 тис. осіб. Сьогодні в нас 402 магазини, працюють 5625 осіб, і обсяг бізнесу у валюті за цей рік, згідно з попередніми розрахунками, перевищить обсяг 2021 року, - сказав він.

Чечоткін уточнив, що з початку повномасштабної війни Rozetka втратила 26 магазинів, а у перший місяць вторгнення ритейлер пережив глибоку кризу. 1 березня компанія змушена була повідомити співробітникам, що їм нічим виплачувати заробітну плату. Також виникли серйозні логістичні проблеми, оскільки склади були заблоковані внаслідок бойових дій.

На 23 березня наш товарообіг був 22 або 23 млн грн при тому, що в січні він сягав 4 млрд грн. За останній тиждень березня ситуація покращилася за рахунок часткового відновлення операцій. Було вже 35 млн грн. За останній тиждень березня ми зробили стільки, скільки до цього - за три тижні. Але все одно це 1% від товарообігу, який був раніше. Зрозуміло, що бізнес в'їхав у стіну на повній швидкості, - зазначив підприємець.

Відновлення показників

Покращення почалось у квітні 2022 року, разом з відновленням руху автотранспорту. Ще більше маркетплейс зміцнив позиції із початком роботи “Нової пошти” наприкінці місяця.

Читайте також: Торгівля залишається найоптимістичнішою: бізнес у вересні поліпшив оцінки результатів діяльності

Співзасновник компанії розповів, що на початку повномасштабної війни Rozetka роздала товарів на 450 млн грн, але згодом отримала за них часткове повернення коштів від сумлінних військових волонтерів.

NV