Віртуальні дзеркала та салон краси. Як працює новий преміум-формат Eva Beauty в ТРЦ Respublika Park (фото)
Наприкінці 2023 року мережа магазинів Eva відкрила новий формат роздрібної точки у столичному ТРЦ Respublika Park.
Магазин Eva Beauty має площу майже 650 кв.м, де розташовані зона майстер-класів, центр здоров’я шкіри, місця для тестування пензликів, електробритв, електричних зубних щіток та техніки DYSON.
Під час 17-го Українського маркетинг форуму, керівниця бізнес-напрямку Eva Beauty Василина Петлицька розповіла про особливості кожної зони магазину і як вона розроблялася, передає Retailers.
В 2019 році ми зрозуміли, що у наших клієнтів є потреба в більш преміальному форматі і наш кліент хоче й може купувати інші товари, ніж представлені у нас. В грудні 2023 року ми відкрили наш перший магазин нового формату з новими технологіями. У нас є ключові категорії товарів, і в кожній з них ми побудували клієнтський шлях (Customer Journey Map) і продумали, які послуги можуть бути цікавими і потрібними саме тут, - каже Василина Петрицька.
Парфумерія
Першим кроком ритейлера було суттєве розширення асортименту парфумів, на полицях магазину, окрім мас-маркету, з'явився преміум-сегмент.
Також у Eva зрозуміли, що клієнтам дуже складно орієнтуватися серед понад 3000 найменувань, тож зробили опитувальник на планшеті всередині магазину, де гості відповідають на прості запитання щодо своїх вподобань.
В кінці ми пропонуємо протестувати лише 5 парфумів, які теоретично їм підходять. Щоб відчувати різні аромати, потрібно промивати свої рецептори водою. Так у наших магазинах з'явилися графини з водою та одноразовими стаканчиками, - розповідає керівниця бізнес-напрямку Eva Beauty.
Макіяж
Це досить важлива категорія, у якій представлені власні марки ритейлера та преміальні товари.
У новому форматі Eva використовує електронні цінники, для клієнта зручність полягає в тому, що з них він може прочитати додаткову інформацію про склад, характеристики або промо-активності.
Оскільки в інтернет-магазині складно обрати відтінок, який пасуватиме конкретній людині, у сервісному магазині абсолютно на кожен товар є тестер.
По всьому магазину у ТРЦ Respublika Park розташовані зони де-макіяжу. Також гостям пропонується сервіс віртуального макіяжу. Це спеціальний екран, на якому можна в реальному часі подивитися відтінки косметики.
В магазині можна отримати курс з візажу. Ми перші в Україні запропонували проведення дівич-вечора в магазині. Як це працює? Наприклад, ви з подругами вирішили провести вечірку, бронюєте місце у магазині Eva Beauty, де вам візажист розповідає, як правильно зробити "smokey eyes", і просто в магазині робить цей мейк, звідки вже можна їхати на вечірку, - додає Василина Петлицька.
Догляд за шкірою та волоссям
За словами спікерки, вхід у категорію “догляд за обличчям" має відбуватися через діагностику косметолога, адже багато жінок мають не підходящу доглядову косметику.
Для цього у новому преміум-магазині Eva Beauty є безкоштовне апаратне тестування шкіри, після проходження якого консультант допоможе підібрати догляд.
Щодо догляду за волоссям, вхід в цю категорію також пролягає через діагностику стану шкіри голови та волосся. Далі консультант допомагає обрати догляд з розширеного асортименту.
В цьому магазині у нас в асортименті з’явилися девайси: Dyson і Paul Mitchell. В магазині можна протестувати, як укладка Dyson тримається на вашому волоссі. Незабаром в ТРЦ Respublika ми відкриємо перший салон краси Eva на території магазину, де ми будемо надавати послуги фарбування, укладки, стрижки і лікування волосся, - анонсувала оновлення Василина Петлицька.
Також у новому магазині є зона самомакіяжу, зона для дітей та безкоштовна послуга з пакування подарунків.
Читайте також: У черкаському ТРЦ Lubava відкрився перший в місті магазин Kiko Milano
В цьому форматі магазину є зони тестування для зубних щіток, станків для гоління і пензликів. Пензлики - це така річ, яка є у кожної жінки, але ми купуємо їх наче "кота в мішку". В Eva Beauty ми розмістили тестери кожного пензлика, щоб можна було його взяти, відчути на дотик. Продажі цієї категорії зросли на 462% у порівнянні зі звичайним магазином Eva, - резюмувала спікерка.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації