Відвідуваність ТЦ у росії перед 1 вересня виявилася на 15-17% нижчою за рівень 2019 року
Напередодні 1 вересня в російських торгових центрах потік відвідувачів був меншим від очікуваного — на 15–17% від рівня допандемійного 2019 року. Учасники ринку сумніваються, що відвідуваність ТЦ цього року наблизиться до докризової.
В останні вихідні серпня (27–28-го числа) трафік у торгово-розважальних центрах Москви виявився на 17% нижчим за показник за той же період 2019 року, у Санкт-Петербурзі — на 15%. Такі дані наводить Focus Technologies.
Керівник напряму досліджень та консалтингу FT Михайло Васильєв констатує, що сильне відставання від показників 2019 року зумовлене закриттям магазинів міжнародних брендів та зниженням купівельної спроможності населення у Росії. Як наслідок, попит, що зберігся, частково перетікає в онлайн, де російські споживачі замовляють не представлені в класичному роздробі товари або шукають дешевші варіанти. Директор з управління об’єктами Nikoliers Ольга Лесіна звертає увагу і на те, що цього року влада Росії не організовувала матеріальних виплат сім’ям з дітьми перед новим навчальним роком, як було в 2021 році, що також могло вплинути на продаж.
Читайте також: Російські ТЦ продовжують порожніти