Відвідуваність московських ТЦ у свята виявилася на 15% гіршою за торішню

Трафік московських торговельних центрів на першому тижні 2023 року виявився на 15% нижчим за минулорічний. У Санкт-Петербурзі зниження склало 10%, випливає з матеріалів дослідження Mall Index компанії Focus Technologies. Порівняно з докризовим 2020 роком падіння досягло 36% та 31% відповідно.

Негативна динаміка обумовлена, у тому числі виходом іноземних брендів з країни, а також прагненням покупців до економії.

Учасники ринку підтверджують останні дані. За словами президента Magic Group Олександра Перем’ятова, трафік торговельних центрів на святах відстав від показників 2019 року на 30%, а низка ритейлерів повідомили про скорочення конверсії у півтора рази.

Комерційний директор Malltech Марія Дріц повідомила, що в окремих випадках торговельні центри збільшили трафік відносного минулого року, хоча порівняно з допандемійним періодом відвідуваність відстає в середньому на 22%.

Читайте також: Оборот роздрібної торгівлі в росії у 2022 році знизився майже на 10%