Відомий український бренд Rikky Hype оголосив про вихід в офлайн

Популярний український бренд Rikky Hype креативно повідомив про вихід в офлайн-ритейл.

Бренд опублікував фотосет, на якому українську модель у футболці Rikky Hype “затримує” поліція біля столичного ТРЦ Gulliver.

Rikky Hype виходить в offline. Слідкуйте за новинами — зовсім скоро ми запросимо вас на офіційне відкриття, – йдеться у дописі до посту.

Бренд не повідомив про те, яке місто стане першим для розміщення офлайн-магазину, однак якщо підказкою є ТРЦ Gulliver, ймовірно першим на мапі буде Київ.

 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

 

Публикация от Rikky Hype / Український бренд 🇺🇦 (@rikkyhype)

Бренд PAPAYA відкрив перший магазин у столиці

Раніше ми розповідали, що у Києві за адресою вул. Саксаганського, 24 відкрився перший у столиці магазин українського бренду PAPAYA.

Серед головних елементів нової локації — усе, що необхідно для комфортного шопінгу: велика примірочна, простора зона очікування з м’якими диванами. 

Меблі виготовлені в відтінку Pantone, який має символічну назву Papaya. Вони мають не лише декоративну функцію, наприклад, широка та довга форма столу дозволяє розглядати деталі та елементи одягу.

Читайте також: Власник Sinsay та Reserved наростив виторг в Україні на 58% за перший квартал 2024 року

Столичний магазин є вже восьмим у мережі бренду PAPAYA, його локації також працюють в таких містах, як Чернівці, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ.