Відомий український бренд Rikky Hype оголосив про вихід в офлайн
Популярний український бренд Rikky Hype креативно повідомив про вихід в офлайн-ритейл.
Бренд опублікував фотосет, на якому українську модель у футболці Rikky Hype “затримує” поліція біля столичного ТРЦ Gulliver.
Rikky Hype виходить в offline. Слідкуйте за новинами — зовсім скоро ми запросимо вас на офіційне відкриття, – йдеться у дописі до посту.
Бренд не повідомив про те, яке місто стане першим для розміщення офлайн-магазину, однак якщо підказкою є ТРЦ Gulliver, ймовірно першим на мапі буде Київ.
Бренд PAPAYA відкрив перший магазин у столиці
Раніше ми розповідали, що у Києві за адресою вул. Саксаганського, 24 відкрився перший у столиці магазин українського бренду PAPAYA.
Серед головних елементів нової локації — усе, що необхідно для комфортного шопінгу: велика примірочна, простора зона очікування з м’якими диванами.
Меблі виготовлені в відтінку Pantone, який має символічну назву Papaya. Вони мають не лише декоративну функцію, наприклад, широка та довга форма столу дозволяє розглядати деталі та елементи одягу.
Читайте також: Власник Sinsay та Reserved наростив виторг в Україні на 58% за перший квартал 2024 року
Столичний магазин є вже восьмим у мережі бренду PAPAYA, його локації також працюють в таких містах, як Чернівці, Львів, Тернопіль, Івано-Франківськ.
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації