Відомий тревел-блогер Антон Птушкін закрив свій бренд одягу Wanderlust

Український блогер Антон Птушкін поставив крапку в історії свого бренду одягу Wanderlust. Проєкт, який проіснував майже чотири роки, закрився 22 січня 2025 року.

Блогер запустив бренд одягу Wanderlust у березні 2021 року як "інтернет-кіоск" власного мерчу. 

Бренд у своєму Instagram повідомив про рішення закриття, зазначивши, що "це прощання – більше, ніж просто крок, це ціла історія".

Як розвивався бренд?

Спочатку футболки з принтами стали візитівкою бренду, а згодом до них додалися худі, аксесуари, спальники, унікальні лоти українських митців та фотографів. Позиції в асортименті – заряджені на подорожі та перевірені мандрівниками, йдеться в описі на сайті бренду.

З моменту появи Wanderlust Птушкін регулярно фігурував у речах бренду в авторських відео на YouTube та інших проєктах. За чотири роки існування Instagram-сторінка бренду зросла до 15 500 підписників.

Чому Wanderlust закрився?

Як розповідає сам Антон, цей проєкт більше про концептуальну і візійну історію, ніж про звичайний бізнес.

Я намагався зробити щось, щоб команда працювала. Зараз з проєкту йде дівчина, яка ним займалася, і я не готовий шукати когось іншого, – розповідає Птушкін.

Читайте також: Мінімалістична естетика: український бренд JUL відкрив перший простір у Луцьку (фото)

В яких обсягах вироблявся і продавався бренд Wanderlust – блогер не коментував. Як свідчать публікації бренду в Instagram, весь асортимент одягу Wanderlust виготовлявся в Україні на партнерських виробничих підприємствах. Вартість одягу Wanderlust – від 400 до 2500 грн.