Відома харківська мережа ресторанів змінює назву через 13 років роботи
Відома харківська мережа ресторанів змінює назву. Йдеться про компанію “Япошка”, яка відтепер називатиметься “Япіко”.
У мережі зазначили, що вважають колишню назву некоректною щодо японців.
На першому логотипі нашої компанії було зображено малюка японця, якого ми назвали Япошка. Уже коли компанія стала відомою, подекуди люди почали звертати увагу на те, що назва "Япошка" може звучати образливо для японців. Під час створення ми цей момент не врахували, - заявили в компанії.
У той же час логотип “Япіко” залишиться незмінним.
*Довідка
Мережа ресторанів та доставки суші та піци "Япошка" була створена у Харкові, у 2011 році.
Тоді було відкрито цілодобову доставку, а за 13 років компанія відкрила 5 кухонь доставки і 3 ресторани в центрі міста.
З початком повномасштабної війни компанія почала готувати обіди для військових і всіх, хто потребував допомоги.
Читайте також: У Дніпрі внаслідок ракетної атаки пошкоджено “АТБ” – як виглядає супермаркет всередині
Мережа також постраждала від російської агресії, одна з ракет ворога зруйнувала кухню доставки, однак роботу сервісу та фізичних ресторанів було відновлено.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації