Відновили розвиток мережі. У EVA підбили підсумки 2023 року
Попри складності воєнного періоду мережа магазинів EVA за 2023 рік відкрила цілу низку нових магазинів, розвивала сервіси, власні торгові марки та повернулася до масштабних проєктів у галузі логістики.
Про це УРТЦ розповіли у прес-службі ритейлера.
Якщо у 2022-му зусилля компанії в основному були спрямовані на збереження існуючого бізнесу, то минулий рік став роком розвитку, зазначила виконавча директорка ТОВ "РУШ" (магазини EVA та інтернет-магазин EVA.UA) Ольга Шевченко.
Ми збільшили товарообіг по магазинах LFL на 40% порівняно з 2022-м. За підсумками року маємо приблизно стільки ж покупців, як у довоєнному 2021-му, і в транзакціях порівняно з ним втратили 6,5%. Ці результати дались нам дуже непросто. Але разом з усією країною ми набули тяжкого досвіду – навчились жити у війні та навіть в таких умовах по можливості рухатись вперед, – додала СЕО EVA.
У грудні мережа вкотре завоювала звання "Ритейлер року в drogerie" від Асоціації ритейлерів України.
Нові магазини
За 2023-й компанія відкрила 59 нових магазинів, переважно у концепції “Жіноча енергія”. Станом на 31 грудня мережа нараховувала 1061 працюючий магазин. З них 50 – "Жіноча енергія".
У вересні EVA презентувала "Центр здоров’я шкіри" з асортиментом дерматокосметики від провідних світових брендів у форматі shop-in-shop. На кінець року працювали дві такі точки - у Дніпрі та Києві.
У грудні компанія у тестовому режимі запустила магазин формату EVA Beauty в київському ТРЦ Respublika Park.
Перший місяць його роботи перевершив наші очікування. Проте результати обговорювати зарано. Магазин працює в тестовому режимі. Доопрацювання в ньому ще ведуться, і таким, як ми його задумали, він має стати до кінця першого півріччя, – додала Ольга Шевченко.
У 2024 році компанія планує відкрити ще близько 60 магазинів. Заплановані інвестиції в цей напрям становлять близько 200 млн грн.
Додаткові сервіси
У 2023 ритейлер провів ребрендинг та доопрацював сервіс ModiFace, який отримав назву VISUAL by EVA.
Це планшети доповненої реальності у магазинах мережі, за допомогою яких можна віртуально приміряти перед покупкою тіні, тональні основи або помади.
Загальна кількість сеансів VISUAL by EVA у 2023 році склала 145 277, понад 600 на день. Найактивніше користувалися послугою у Києві, Вінниці та Дніпрі, а приміряли найчастіше помади та тональні основи.
Крім того, в мережі продовжують вдосконалювати сервіси тестування шкіри та волосся для індивідуального підбору доглядових засобів, а для запобігання утворення черг у найбільш відвідуваних магазинах EVA компанія першою в сегменті drogerie почала встановлювати каси самообслуговування.
Всього їх вже запущено близько 100 і приблизно стільки ж самокас планується додати протягом 2024 року.
Власні торгові марки
У 2023 році EVA запустила 6 нових ВТМ. Таким чином портфель private label компанії нараховує 58 марок. Це понад 5000 SKU майже в усіх категоріях, представлених в асортименті мережі. У 2024 році серед товарів ВТМ з’явились зокрема б’юті-гаджети, професійні гель-лаки та аромадифузори.
Загалом за рік було продано близько 110 млн. одиниць товарів private label. Частка ВТМ у загальних продажах компанії становить 33,9% в натуральному вимірі, 22,8% – в грошовому.
Логістика
Для підвищення ефективності EVA інвестує значні кошти у розвиток логістики, зокрема у Львові поряд із діючим складом ведеться будівництво нової черги на 9 000 кв. м. під e-commerce. Площу діючих складів у Броварах та Львові збільшують за рахунок впровадження мезонінів. У вересні запущений хаб e-com у Дніпрі.
Ми максимально спрощуємо та автоматизуємо складські процеси, що прискорює проходження замовлень по логістичному ланцюгу, – каже Ольга Шевченко.
Цьому сприяє власна система відбору. Також на складах ритейлера запровадили систему Put to light, яка дозволяє не використовувати термінали збору даних, прискорити адаптацію нових працівників та підвищити продуктивність.
Читайте також: Повернули товарообіги та відвідувачів. Як українські ТРЦ пройшли 2023 і до чого готувалися у 2024-му
У 2024-му планується частково впровадити таку ж систему на складах e-com. Також в планах EVA – автоматизувати системи зберігання: впроваджувати AGV (Automated Guided Vehicle) та AS/RS (Automated Storage and Retrieval Systems).
Попередньо сума інвестицій в логістичну інфраструктуру у 2024 році може сягнути до 1,3 млрд грн.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації