Відчуває конкуренцію: китайський онлайн-ритейлер Shein активно поповнює склади в США

Популярний китайський інтернет-магазин Shein відправляє все більше дешевого одягу та товарів для дому на склади США, щоб прискорити час доставлення для покупців у межах країни.

Про це свідчать дані глобальної фірми з аналізу торгівлі ImportGenius.

Донедавна гігант e-commerce змушував американських клієнтів чекати на замовлення щонайменше два тижні. Це, на думку аналітиків, поставило маркетплейс у невигідне становище перед більшими конкурентами, такими як Target, Walmart і Amazon.com, особливо в сезон осінніх покупок.

Експерти зазначили, що Shein, ймовірно, продовжить розширювати гуртове постачання у Сполучені Штати. Компанія намагається скоротити розрив у швидкості з роздрібними торговцями.

Зміна стратегії

Цей крок свідчить і про зміну стратегії компанії, яка до цього традиційно доставляла товари безпосередньо з Китаю. У США Shein не вистачає фізичних точок продажу.

Згідно з даними про імпорт онлайн-ритейлера, океанське постачання товарів зросле у понад 2 тисячі разів за останні два роки. Показник злетів з 141,6 тис. кг, імпортованих гуртом на контейнеровозах у 2021 році, до понад 6,8 мільйона у 2023-му.

Читайте також: Amazon розробляє безкасову оплату через ворота-сканери

Майже усі товари надійшли з Китаю, адже у рідній країні Shein покладається на велику мережу постачальників для виробництва широкого асортименту дешевих речей.

Reuters