Від ринку до провідних ТРЦ: мережа дискаунтерів “Конфіскат” виходить на новий рівень

Протягом минулого року в магазинах мережі дискаунтерів “Конфіскат” було до 10 мільйонів відвідувань, проте мережа, яка вже майже 15 років продає недорогий одяг та взуття не планує зупинятися на досягнутому.

Співвласники та управлінці Андрій Абраменко та Ксенія Конфіскат в інтерв’ю Forbes детальніше розповіли про плани на відкриття “Конфіскат” у ТЦ.

Наразі мережа працює у восьми великих містах, та як зазначають співвласники, зупинятися вони не планують.

Наша стратегія – бути представленим у кожному обласному центрі. Це план на 5-7 років, – зазначив Андрій Абраменко.

На цей рік мережа планує відкрити три нові магазини, два з яких у ключових торговельних центрах України. За словами Абраменка, вже є кілька мережевих ТЦ, зокрема, Вагіфа Алієва (Mandarin Plaza Group), з якими компанія в активних переговорах. Розглядають також ТРЦ “Караван” в Дніпрі та ТРЦ “Київ” у Полтаві.

Ксенія Конфіскат зазначає, що площа магазинів велика, тож з таким форматом складно знаходити нові приміщення.

Впираємося в те, що навіть великий торговий центр не може дати нам потрібну площу – до 2000 кв. м, – додає Андрій Абраменко.

Обмеження для розширення бізнесу не зводиться лише до наявності великих вільних площ у торговельних центрах. Як зазначає управлінець мережі, важливо не тільки знайти приміщення, але й забезпечити його достатнім обсягом товарів. Навіть якщо компанія має фінансові ресурси для відкриття десяти нових магазинів, вона не зможе цього зробити протягом року через обмеження в поставках товарів. Оскільки мережа працює з великою часткою імпорту, це довгий ланцюжок – замовлення, виробництво, доставка. 

Наразі компанія займається замовленням товарів на осінь-зиму 2025-2026 і збирає інформацію на весну-літо 2026-го. 

Інший чинник – дата відкриття. Під Новий рік нам не можна відкривати магазин, це для нас низький сезон. Якщо відкритися невчасно – бюджети можна “похоронити”, окупність може збільшиться на додаткові 10 місяців, – каже Абраменко.

Читайте також: У столичному ТРЦ Retroville відкрився четвертий в Україні Half Price

Також зазначається, що з моменту визначення точки майбутнього магазину до моменту його відкриття проходить мінімум три місяці. З урахуванням площі та технічного оснащення інвестиції сягають мільйонів гривень. Середня окупність магазину – від двох до трьох років.