Веде перемовини з брендами. МХП планує серйозно розвиватися на ресторанному ринку

Найбільший в Україні виробник курятини МХП Юрія Косюка планує масштабне. В планах компанії - перетворитися на кулінарну та розвиватися в ресторанному бізнесі.

В роботі угоди з придбання на понад 200 млн доларів, каже заступник голови правління з інвестиційної діяльності МХП Дмитро Зозуля в інтерв’ю Forbes.

Наразі у портфелі МХП вже 16 кулінарних брендів та понад 1500 торгових точок: магазини "Мʼясомаркет", "Їжа Свіжа", "Наша Ряба"; 180 закладів "Döner Маркет".

В нас є мета – стати кулінарної компанією. Але це нескінченно довгий шлях, тому що варіантів для розвитку багато, а можливості дозволяють діяти масштабно. МХП розпочала кулінарну трансформацію в 2019-му. Повномасштабне вторгнення вплинуло на ці процеси компанії лише на початку. Втім ми швидко вирівнялись і жодна з цілей трансформації, які були поставлені на 2022-й, не зазнала змін, - розповів Зозуля.

Співпраця з ресторанами

Мета холдингу в цьому напрямі - створити бенчмарк ресторану з точки зору операційної ефективності. Оптимальним форматом Дмитро Зозуля вважає партнерство: один займається гостинністю, а інший – забезпечує операційну ефективність та фінансує розвиток.

Найбільш цікавий варіант співпраці в HoReCa – спільні інвестиції з гравцями, які мають за плечима історію успіху. В Україні до п’яти рестораторів, з котрими нам би було цікаво рухатись разом. Я маю на увазі тих, хто вже зробив собі ім’я на цьому ринку, - додає представник МХП.

Зозуля додав, що наразі компанія веде перемовини з впізнаваними регіональними брендами. Це, наприклад, київські ресторани, які мають потенціал стати популярними на національному рівні. 

Які напрями цікавлять МХП

Серед трьох основних напрямків – заморожена їжа, овочі, ковбаси – перемовини приблизно на однакових стадіях. 

За словами Зозулі, м'ясо-ковбасний ринок дуже не консолідований. 30% – це національні виробники, 70% – регіональні.

Читайте також: Власник мережі MasterZoo отримає 2 млн доларів від USAID для запуску нової лінії виробництва

Ми ведемо перемовини про співпрацю як з національними, так і з регіональними виробниками, тому що хочемо покривати максимальну кількість споживачів. Ми збираємо команду, яка на цьому ринку буде відігравати суттєву роль. В цій команді може бути як три гравці, так і 30, може бути один великий і десять маленьких, - пояснює він.

Також для МХП цікавий сегмент випічки.