Вдалося домовитися з киянами? Як ТРЦ DREAM врегулював роботу генераторів на випадок відключень

Столичний ТРЦ DREAM врешті знайшов спосіб домовитися з місцевими мешканцями щодо роботи генераторів, які створювали значний шум.

Конфлікт між адміністрацією ТРЦ та мешканцями навколишніх будинків виник ще у липні 2024 року, тоді містяни скаржилися на шум біля своїх будинків, лише за місяць до Держпродспоживслужби надійшло 39 скарг.

Втім, власник ТРЦ Гарік Корогодський каже, що стосунки з киянами вдалося вирішити. Як розповів бізнесмен у подкасті "Варті", генератори, встановлені біля ТРЦ, дійсно працювали гучно, тож у торговельному центрі з розумінням поставився до протестів мешканців.

Ми співпрацюємо з оболонськими чатами - з усіма. І знаходимо спільну мову. Коли в нас почали працювати генератори, зокрема, бо вони дуже гучні. Але ми домовилися про те, що вночі генератори не працюють. І що генератори - це не лише для нас, а й для них, і для гостей, і для тих, хто живе поряд. Бо це - гарантована електроенергія завжди, - розповів Гарік Корогодський.

У ТРЦ DREAM є хаб, де кожен відвідувач може безкоштовно попрацювати з ноутбуком, підзарядити гаджети, випити води, тощо.

Також Корогодський розповів про взаємини між адміністрацією торговельного центру та орендарями. За його словами, у DREAM є спеціальний чат “Безпека”, куди додали усіх орендарів (це понад 600 людей).

Читайте також: Нові бренди та зниження вакантності: відкриття осені в ТРЦ DREAM

Кожен з учасників чату може поставити питання будь-кому з команди торговельного центру і отримати відповідь.