VARUS запустив онлайн-магазин свідомого продуктового шопінгу
Мережа супермаркетів VARUS запустила онлайн-магазин свідомого продуктового шопінгу та креативну кампанію "Коли тямиш".
Про це УРТЦ повідомили у прес-службі мережі. Мета кампанії - розповісти про свідомий та зручний шопінг. Проєкт ритейлер створив разом із агенцією I AM IDEA.
В центрі уваги різноманітні побутові лайфхаки, знижки та зручний процес доставки для клієнтів.
Креативна кампанія це — інструмент для привертання уваги клієнтів та спосіб виокремитися від конкурентів. Таким чином ми хотіли розповісти про свідомий та легкий підхід до покупок, полегшити трохи життя українцям. А тепер фразу "Коли тямиш, замовляєш на varus.ua" наспівують усі, хто хоч раз її почув, — зазначає e-commerce директор VARUS Олег Спірін.
Деталі кампанії
У мережі пояснюють, що часто головна проблема покупок у “фізичному” магазині це невиправдано довгий процес. За продукти доведеться заплатити не лише грошима, а й часом та нервами.
Ритейлер розвиває напрям e-commerce, щоб показати інший шлях здійснення покупок.
Концепція онлайн-магазинів точно не нова, але зараз особливо актуальна — немає необхідності стресувати через зайву пляшку молока або витрачати час в магазині, завжди можна придбати продукти в потрібний момент. Після запуску комунікаційної кампанії з квітня 2023 року, ріст онлайн-замовлень збільшився на 56%, а середній чек виріс на 15%, - розповідають у прес-службі.
Важливою частиною комунікації бренду стали ілюстровані персонажі — Варусята, які допомагають людям жити простіше, знаходити неочевидні рішення собі на користь.
Читайте також: “Сільпо” пропонує клієнтам перейти на електронні чеки у мобільному застосунку
Онлайн-магазин varus.ua працював в тестовому режимі ще у 2020 році. Зараз клієнтам доступна планова доставка (є можливість обрати 20-хвилинні слоти) та самовивіз із 70 магазинів.
Мережа планує продовжувати розвивати e-commerce-ініціативи — відкриття дарксторів, покращення доставки, сканування товарів та цифрові чеки. Нині ритейлер готується розширювати географію на всі регіони України.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації