Вакантність в ТЦ Петербурга до кінця 2023 року зросте до 15%

Аналітики консалтингової компанії NF Group підбили попередні підсумки 2022 року на ринку торговельної нерухомості Санкт-Петербурга.

За оцінками експертів, частка вільних площ на початок грудня у ключових торговельних центрах зросла до рекордних 12,6%. До кінця року вакантність може досягти 13% через вихід іноземних брендів, а в 2023 році ― 15%.

Основна ротація в ключових торговельних центрах Петербурга спостерігається в сегменті одягу та взуття, що, в першу чергу, пов’язане з виходом міжнародних компаній, а також з перевідкриттям магазинів під новими брендами.

Так, у сегменті одягу спостерігається негативна динаміка відкриттів у порівнянні із закриттями. У торговельних центрах звільняються великі площі після закриття деяких магазинів закордонних брендів, таких як GAP, H&M, Marks&Spencer та інші.

Великий обсяг вільних площ у торговельних центрах продовжує впливати на трафік. Так, у великоформатних торговельних об’єктах за підсумками року трафік може виявитися на 30% нижчим, ніж у 2021 році, і на 40% нижчим, ніж у допандемійному 2019 році.

Читайте також: Російські торговельні центри можуть зіткнутися з банкрутством вже цього року