У Євросоюзі заборонили компаніям знищувати непродані речі

Європарламент підтримав пропозицію щодо запровадження жорстких правил у питанні довічності споживчих товарів. Відтепер у ЄС буде заборонено знищення нереалізованого одягу та електроприладів.

Термін служби виробу не повинен визначатися конструктивними особливостями, відсутністю оновлень програмного забезпечення чи запчастин.

Депутати Європарламенту також схвалили пропозицію Єврокомісії посилити вимоги до еко-дизайну. Незабаром усі вироби в продажі повинні легко ремонтуватися у разі несправності, а покупці мають отримати доступ до інструкцій з ремонту.

Ще одне важливе нововведення полягає у запровадженні “паспорту продукту”, який повинна мати кожна річ. У ньому має вказуватись склад і вплив продукту на навколишнє середовище. У ЄС сподіваються, що ця зміна спонукатиме споживачів і підприємців робити вибір більш усвідомлено.

Найрадикальнішою є заборона знищувати непроданий одяг та електричні прилади. Від виробників парламент щорічно вимагатиме звіт щодо кількості викинутої продукції та причин її утилізації.

Еко-ініціативи Inditex

Раніше іспанський фешн-гігант Inditex заявив про плани розширити послуги з продажу вживаних речей і більше використовувати перероблені матеріали. Група хоче вдвічі знизити вуглецеві викиди до 2030 року. Глобальна мета компанії - досягти нульового рівня вуглецевих викидів до 2040 року.

Ці дії Inditex пов’язані з намірами ЄС запровадити правила, що регулюють “швидку моду”.

Читайте також: Харківський ТРЦ NIKOLSKY пропонує долучитись до флешмобу #ZARAповертайся

Крім цього, виробник модного одягу має цілі із захисту, відновленню чи регенерації 5 мільйонів гектарів землі до 2030 року.

Детальніше про “зелені” інвестиції та ініціативи корпорації, читайте в матеріалі.

Trade Master