В Японії відкрився перший аутлет-центр, який використовує відновлювані джерела енергії
Інвестиційний фонд Simon, один з найбільших власників висококласних торговельних центрів у США, Європі та Азії, оголосив про відкриття аутлет-центра Fukaya-Hanazono Premium Outlets у передмісті Токіо.
Новий торговельний центр став десятим аутлет-центром преміум формату в Японії та першим в країні за останнє десятиліття. Fukaya-Hanazono Premium Outlets площею 27 500 кв. м вміщає 137 магазинів. Серед орендарів: Adidas, Armani, Bally, Coach, Dsquared2, Furla, Marc Jacobs, Michael Kors, New Balance, Nike, Polo Ralph Lauren, Theory, Tommy Hilfiger, Tory Burch, Puma, Vans, Valentino і Versace.
24 бренди у складі Fukaya-Hanazono Premium Outlets вперше в Японії відкриються у форматі концептуальних аутлетів. Відповідно до останніх тенденцій ринку, у комплексі представлені нові ресторанні концепції, у тому числі західної кухні, а також вражаючий з погляду дизайну гастрономічний простір.
Новий к Fukaya-Hanazono побудований за сучасним архітектурним проєктом, який доповнює ландшафт місцевості. Для обробки комплексу використовується червона цегла та дерев’яне оздоблення. Унікальний досвід для покупців також дарують настінні розписи місцевих художників і твори мистецтва з колекції Chokoku-no Mori Art Foundation.
Fukaya-Hanazono Premium Outlets стане першим японським аутлет-центром, який використовуватиме сонячні та інші відновлювані джерела енергії. Для зменшення шкідливих викидів в атмосферу на території комплексу встановлено близько 440 сонячних панелей.
Читайте також: Carrefour запустить доставку в холодильник покупця