В українських супермаркетах з’явились перші полиці для бренду “Створено Захисниками”
В українських супермаркетах почали продавати ветеранську продукцію під особливим брендом “Створено Захисниками”.
Власником бренду є Міністерство у справах ветеранів, як зазначають у відомстві, перші полички з такою продукцією з'явилися у столичному гіпермаркеті Auchan.
На таких поличках викладена виключно продукція, вироблена підприємцями-ветеранами, або членами їхніх сімей.
Це перший крок, який Мінветеранів буде масштабувати. Це також є дуже важливим прикладом підтримки з боку держави, яка не словом, а ділом допомагає ветеранам — виробникам виходити на полиці ринку, гідно позиціонувати себе та виступати конкурентоспроможним гравцем. Це важливий крок з боку великого бізнесу підтримувати маленький. Вірю, що в такій синергії буде результат! Тому підкреслюю: ветерани-виробники, долучайтесь до проєкту. Бізнес, допомагайте та підтримуйте. Споживачі, купляйте товари тих, хто стояв на нашому захисті, — говорить заступник Міністра у справах ветеранів України Максим Кушнір.
Наразі у мережі представлено продукцію від двох ветеранських підприємств:
FamBerry — найбільше в Україні та Європі виробництво органічної продукції з кизилу, засноване сім’єю полеглого захисника Данила Ольшанського. Саме родина Ольшанських першими долучилася до ініціативи Мінветеранів та почала використовувати знак “Створено Захисниками” на своїй продукції.
“Вогняр” — український виробник гострих соусів. Ферма Вогняр — це тепличне господарство, що знаходиться у Жашківському районі Черкаської області. Тут вирощується понад 20 сортів гострого перцю.
Читайте також: “Національний кешбек”: за два дні українці оформили майже 300 тисяч спеціальних карток
Очікується, що надалі ветеранська продукція зі спеціальним маркуванням з’явиться і на полицях інших українських ритейлерів.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації