В Україні запустили платформу для зворотнього зв’язку з бізнесом – деталі

Міністерство економіки України презентувало аналітичну платформу "Пульс", де підприємці зможуть оцінити якість державних послуг. Їхні відповіді аналізуватиме штучний інтелект.

Про це йдеться в повідомленні Мінекономіки. 

Одне з ключових питань, яке регулярно порушує бізнес, – можливість залишати відгуки та подавати скарги онлайн. Відповідаючи на цей запит, минулого року ми запустили платформу "Пульс" як частину політики "Зроблено в Україні". Вона дає підприємцям змогу оцінювати якість державних послуг і повідомляти про проблеми. Сьогодні ми робимо ще один важливий крок – інтегруємо "Пульс" у Єдиний кабінет платників податків, – сказав заступник міністра економіки з цифрової трансформації Олександр Циборт.

За його словами, завдяки "Пульсу" держава може отримувати об'єктивну картину рівня сервісу та оперативно реагувати на потреби бізнесу.

Відгуки від підприємців будуть цифровізовані та стануть основою нового Entrepreneur Satisfaction Score (Індексу задоволеності підприємців) – інструменту для покращення держпослуг.

Також Мінекономіки разом з Державною податковою службою (ДПС) інтегрували онлайн-платформу “Пульс” — до Електронного кабінету платника податків. Зазначається, що це дасть бізнесу можливість залишати відгуки прямо там.

Це близько 6 млн користувачів. Відповідно, ми матимемо масштабнішу картину для розуміння настроїв підприємців. Відгуки підприємців будуть аналізуватися, а системні проблеми передаватися до відповідних органів для розгляду і виправлення, – додав Циборт.

Читайте також: Індекс відновлення ділової активності в Україні впав до нуля – опитування

*Довідка. “Пульс” є частиною політики “Зроблено в Україні”, яку ініціював Президент Володимир Зеленський. Платформа розроблена Мінекономіки за консультації з фахівцями Ради бізнес-омбудсмена та реалізована за сприяння Мінцифри завдяки проєкту “Підтримка цифрової трансформації”, що фінансувалося USAID і UK Dev. Партнер проєкту – Офіс ефективного регулювання (BRDO). До реалізації долучений Урядовий контактний центр. Вектор розвитку допомагає задавати Рада бізнесу з питань підтримки підприємництва в умовах воєнного стану.