В Україні створили єдину базу даних про рекламні ринки інших країн Foreign Markets Access

В Україні створили єдину базу даних про рекламні ринки інших країн. Наразі в ній трохи більше 15 держав, але список буде розширюватись.

Створенням реєстру займається Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) та рекламно-комунікаційний холдинг NCG. База отримала назву - Foreign Markets Access, зазначається у повідомленні асоціації.

Створення сайту Foreign Markets Access спрямоване на зміцнення українського ринку реклами та комунікацій, шляхом масштабування бізнесів галузі у нові країни та виходу на іноземні ринки.

Напрямок створено для допомоги українському рекламному бізнесу розширювати географію присутності за кордоном, пропонувати свої послуги іноземним клієнтам і промотувати українські продукти та сервіси в інших країнах, — каже генеральний директор ВРК Максим Лазебник.

Що містить сайт?

У базі агрегуються основні дані про про профілі країн та параметри ринку реклами, які є обов’язковою складовою для планування промоції за кордоном.

Наразі у базі зібрано загальну інформацію про країни (населення, площа, ВВП, тощо) та їхні рекламні ринки. Однак дані постійно оновлюються та перелік країн згодом буде розширено.

Саме об’єднання експертиз ВРК і NCG дає можливість для українських бізнесів отримати інформацію, щоб орієнтуватися у специфіці рекламних комунікацій різних країн. NCG вже 15 років допомагає брендам та бізнесам розвиватися як в Україні, так й в більш ніж десятках країнах світу. Наш міжнародний досвід переконує, що Foreign Markets Access є сьогодні необхідним інструментом для допомоги українських компаніям маштабуватися у нові країни, - зазначає  засновник та CEO NCG Дмитро Кутовий.

Читайте також: Скільки отримують провідні фахівці у галузі ритейлу (інфографіка)

Джерелами збору інформації стали міжнародні спеціалізовані платформи WARC, World Bank, United Nations та інші. На сайті представлена інформація за останні декілька років, що дає можливість відслідковувати тренди ринків у різних країнах.

 ВРК