В Україні набирає обертів новий тренд фуд-ритейлу – чому люди все менше готують вдома

В Україні починає набирати обертів тренд на купівлю готових страв та напівфабриків, замість приготування їжі вдома.

Це загальна тенденція у фуд-ритейлі, яка спостерігається протягом останніх кількох років, розповів засновник MUST marketing agency, викладач бренд-менеджменту в Kyiv School of Economics та IT Step University Віктор Поліщук в інтерв'ю Retailers.

У Європі та США це вже давно стало нормою, тому магазини активно пропонують готові страви та напівфабрикати. В Україні зміни відбуваються повільніше, адже у нас традиційно багато хто звик готувати вдома.

Українці дедалі більше цінують зручність і швидкість. Вони хочуть мати змогу поїсти тут і зараз або приготувати щось вдома з мінімальними зусиллями. Ритейлери вже активно впроваджують кулінарію, і цей сегмент буде лише зростати, - пояснив Поліщук.

За словами експерта, це пов’язано зі зміною способу життя: зростає кількість людей, які живуть самі. Люди не мають часу чи бажання готувати вдома. Крім того, на це вплинула війна, яка змінила звички та пріоритети багатьох українців.

Також Поліщук відзначив, що українці швидше адаптуються до нових технологій.

Вони вибагливі до дизайну, зручності сайтів і цифрових сервісів. Європейці здебільшого консервативні: вони дотримуються звичних рішень, які вже працюють. Водночас в Україні бізнес постійно шукає способи вдосконалення, що робить нас більш сучасними в багатьох аспектах, - вважає він.

Читайте також: Чи змінились стратегії девелоперів з початком вторгнення? Маркетинг ТРЦ під час війни (частина 1)

Раніше ми розповідали, що Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у грудні помітно зріс. Детальніше дослідження Української Ради Торгових Центрів можна подивитися тут.