У ТРЦ Gulliver на першому поверсі розмістили QR-код із гідом з державних послуг
Спільними зусиллями Міністерства цифрової трансформації України та креативної агенції Green Penguin у київському торговельно-розважальному центрі Gulliver з'явився спеціальний Гід з державних послуг, який має вигляд великого лабіринту з QR-кодом на першому поверсі молу.
Форму лабіринту обрано не випадково, адже раніше, щоб отримати потрібні відомості з довідок, подати звернення необхідно було приділити багато часу пошукам, дзвонити за стаціонарними номерами різним фахівцям та вирішувати безліч інших подібних проблем. Лабіринт — символ заплутаної системи, з якою українці стикалися багато років, а розроблений Міністерством та Green Penguin Гід покликаний полегшити процес.
За словами креативного директора агентства Юлії Курової, їхнім завданням було цікаво візуалізувати пошук відповідей на складні питання та розповісти про державні послуги з легкістю. Саме тому назва проекту “З Гідом все просто”!
“Гід сьогодні – це 2,2 тисячі держпослуг, про які людям більше не доведеться “просто запитувати” у держорганів”, – зазначила заступник Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.
Наклейка на підлозі на першому поверсі не залишиться непоміченою серед відвідувачів ТРЦ, оскільки її видно навіть із найвищих поверхів, ескалаторів і, звичайно, пройти повз неї неможливо. Кожен бажаючий може просканувати QR-код за допомогою свого смартфона та перейти на Гід.
По всьому торговельно-розважальному центру розставлені тематичні стенди з інформацією щодо сфер. Наприклад, біля магазинів із декором для будинку відвідувачі можуть ознайомитися з інформацією про реєстрацію нерухомості, а біля дитячих магазинів розмістили постер про бебі-бокси.
Читайте також: Пункт команди підтримки Дія: як рівненський ТРЦ впроваджував цифрові консультації