В топі продажів Фокстрот на «Чорну п’ятницю» — кавоварки, кухонні комбайни і телевізори
Всеукраїнський ритейлер Фокстрот підбив підсумки найгучнішої акції року та назвав список найпопулярніших товарів розпродажу.
Попри побоювання, очікування та суворі реалії попереднього тижня, Чорна п’ятниця-2022 на ринку електроніки та побутової техніки відбулася, хоча й стала найбільш непередбачуваною за всю історію її проведення в Україні. Працювали і з генераторами, і під світло ліхтариків, були центром обігріву, підзарядки гаджетів, оформлення інтернет-замовлень — усе разом.
У мережі Фокстрот Black Friday тривала з 21 до 28 листопада. «Незважаючи на відчутне падіння продажів рік до року, на усвідомлення того факту, що країна-агресор буде продовжувати обстріли — ми розуміли, що Чорна п’ятниця буде у цьому році у будь-якому форматі. Наші споживачі чекали на неї, і ми не могли не виправдати їхніх очікувань», — зазначив Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот.
За словами топ-менеджера, вже у першій половині дня середи, 23 листопада, компанія мала перевиконання денного плану продажів та впевненість у тому, що Чорна п’ятниця-2022 відбудеться. Нові атаки ворога вкотре змусили підлаштовуватися під обставини, втім, з поступовим відновленням енергетики протягом наступних трьох днів продажі стрімко відновилися. Це дозволило значно перевиконати плани, а найпіковішими днями стали п’ятниця, субота та неділя.
Як результат, у порівнянні з попереднім тижнем, товарообіг у тиждень Black Friday зріс у 3,5 рази. Середній чек збільшився на 39% по відношенню до минулого року.
Лідерами у зростанні за товарообігом тиждень до тижня стали кухонні комбайни і кавоварки — ріст майже у чотири рази. А от беззаперечні хедлайнери кожної Чорної п’ятниці — телевізори — опинилися на третьому місці з приростом +333%. Також більше, ніж втричі збільшилися продажі вбудованої кухонної та холодильної техніки. Очікуване зростання показали смартфони і ноутбуки — у 2,5 рази, з дрібного побуту — пилосмокти та електрогрилі.
У кількісному відношенні на першу сходинку вирвалися смартфони, за ними — пательні, елементи живлення, телевізори і павербанки. Очікувано, зросли продажі таких товарів, як генератори, накопичувачі, акумуляторні світильники, газові плити, туристичні товари.
«Такі результати свідчать про те, що навіть за умов тимчасового блекауту українці змогли придбати зі знижками необхідні та бажані речі. Ми завдячуємо кожному співробітнику, кожному клієнту, хто став частинкою цьогорічної Black Friday. Бо що? Світло всередині нас, а нас не знеструмити!», — підсумував СЕО компанії.
Читайте також: Телевізори, павербанки, обігрівачі та олія. Що українці купують на Black Friday 2022