У Куала-Лумпурі відкрився перший ТРЦ для малого бізнесу

ТРЦ Malaysia Grand Bazaar об'єднує понад 200 орендарів, що спеціалізуються з продажу місцевих автентичних товарів.

У столиці Малайзії відбулося відкриття першого ремісничого торговельного центру Malaysia Grand Bazaar. Комплекс загальною площею близько 9300 кв. м розташований у районі Букит Бінтанг і об’єднує понад 200 торгових площ у форматі від 10 до 100 кв. м.

Орендарями Malaysia Grand Bazaar виступають місцеві підприємці-початківці, які можуть представити широкому загалу продукцію власного виробництва, а також ремісничі вироби ручної роботи та автентичні страви місцевої кухні.

malaysia grand bazaar2 | 2

Malaysia Grand Bazaar є частиною проекту Bukit Bintang City Centre з регенерації Куала-Лумпура поряд з іншими великими проектами – Lucentia Serviced Residences, The Stride strata office та Mitsui Shopping Park LaLaport.

“MGB був розроблений, щоб забезпечити спеціалізовану платформу для ремісників, мікро-брендів, стартапів та арт-підприємців для розширення їхнього бізнесу у фізичній роздрібній торгівлі”, – прокоментував CEO BBCC Development Sdn Bhd Лоу Тіам Чін.

malaysia grand bazaar1 | 3

На відміну від інших торгових центрів, Malaysia Grand Bazaar пропонує своїм орендарям оренду площ у центрі міста за доступними ставками, а також надає маркетингову підтримку та повністю обладнані для торгівлі приміщення. Окрім того, орендарям пропонується продавати свою продукцію через MGB на міжнародних майданчиках Amazon, Ebay та Etsy.

“Наша мета – стати “інкубатором” для місцевих брендів, щоб охопити велику клієнтську базу, розмістившись у престижному місці, яке може залучити як місцевих жителів, так і туристів”, – зазначили в компанії.

Основними групами орендарів нового ТЦ є продавці місцевих товарів — одягу та аксесуарів, предметів мистецтва, ювелірних виробів, предметів інтер’єру та продуктів харчування. Концепцією також передбачено створення простору площею 370 кв. м для проведення тематичних заходів, культурних уявлень та громадських акцій.

Читайте також: Відхід закордонних брендів з росії призвів до масового розпродажу торгових центрів