В “Епіцентр” продажі товарів для посівної зросли на 97%

Український будівельний ритейлер “Епіцентр” збільшив продаж товарів для посівної на 97%, порівняно з 2022 роком.

У компанії повідомили, що цього року українці почали готуватися до посівної набагато раніше, ніж зазвичай.

Ще у грудні ми помітили певний ажіотаж на товари для розсади, хоча, як правило, він розпочинався у другій половині січня. Комплекти для розсади, торфогоршки та касети просто розмітали з полиць, — зазначила директорка напряму Сад. Город Світлана Лісанті.

За словами Лісанті, у березні реалізація добрив та попит на насіння сягнули рекордного показника за останні декілька років.

Причиною такого ажіотажу в "Епіцентр" вважають низький попит на ці категорії товарів минулого року та інфляційні процеси в країні.

Торік продажі цієї продукції у багатьох регіонах країни обвалилися внаслідок повномасштабного вторгнення. При цьому за останній рік більшість товарів для посівної подорожчали через зростання валютного курсу, збільшення цін на енергоносії, логістику тощо, - пояснила Світлана Лісанті.

Що купують найчастіше?

Найчастіше у цій категорії українці купують агрохімію, приріст з початку року склав 122%, ґрунтосуміші - 121%, добрива - 107%, насіння - 64%

Порівняно з минулим роком, найбільше зростання серед підгруп показали товари для розсади, обсяги продажу насіння збільшились на 128%, касет для розсади — на 74%.

Читайте також: Анна Чуботіна, Arricano: про рік війни, благодійність та зміни в тенант-міксі

Зазначається, що обсяги реалізації товарів категорії Сад.Город перевищили навіть показники довоєнного 2021 року. Ця динаміка відслідковується і в грошовому і в натуральному вираженні.

"Інтерфакс-Україна"