В “АТБ” та NOVUS попередили клієнтів про онлайн-шахраїв
Торговельні мережі NOVUS та “АТБ” попередили своїх клієнтів про шахраїв, які намагаються використати їхнє ім’я для фейкових розіграшів.
Обидва рітейлера виявили в мережі масову розсилку нібито від свого імені, у якій пропонують або пропонують пройти опитування та виграти приз, або повідомляють про акції з грошовими подарунками.
Любі наші клієнти, просимо бути обережними та не вірити розіграшам зі сторонніх посилань. Ми виявили масову розсилку ніби від імені NOVUS, в якій пропонують пройти опитування та виграти приз, – розповідають в NOVUS.
Приклад:
Мережа наголошує, що немає до цього жодного стосунку і повідомляє про свої активності виключно через офіційні сторінки у соціальних мережах та сайт компанії.
Мета шахраїв – заволодіти вашими персональними даними, тож у жодному разі не надавайте їх стороннім особам та не переходьте за сумнівними посиланнями.
У мережі “АТБ” розповідають про схожу ситуацію.
Доводимо до Вашого відома, що часто шахраями через соціальні мережі та месенджери поширюється інформація про проведення різноманітних акцій, щодо надання грошових подарунків, сертифікатів на купівлю продуктів у магазинах мережі «АТБ-маркет» тощо”, – пишуть на офіційній сторінці мережі.
Рітейлер наголошує, що ця інформація абсолютно недостовірна і усі акційні пропозиції, збори чи розіграші завжди розміщується на офіційному сайті компанії та у її соцмережах.
*Найімовірніше шахраї у цих випадках застосовують метод фішингу. Користувача під різними приводами змушують ввести свої персональні дані на фішинговому сайті, після чого їх отримує злочинець. Зазвичай метою шахраїв є дані банківських карток людини.
Читайте також: Перше інтерв’ю Марти Труш після призначення на посаду СЕО “Ашан”