UNIQLO звітує про зростання прибутку попри проблеми на ключових ринках

Міжнародний бренд Uniqlo зафіксував значне зростання прибутку та продажів. За три місяці, що завершились 30 листопада 2024 року, прибуток до оподаткування зріс на 21%, до 1,2 млрд дол. Це стало можливим завдяки збільшенню продажів на 10,4% порівняно з минулим роком, що в результаті склало 5,6 млрд дол. 

Позитивні результати продажів і прибутку спостерігаються на всіх ринках, за винятком США та Китаю. Виручка компанії зросла на 13,7%, до 3,17 млрд дол завдяки успіхам на ринках Європи, Північної Америки, Південно-Східної Азії, Індії та Австралії. Збільшення виручки також пов'язане з відкриттям нових магазинів та своєчасним випуском зимових колекцій.

Та попри успіхи, власник Uniqlo (Fast Retailing) все ще має проблеми з різким падінням прибутку та доходів на ринках США та Китаю. Однак компанія не змінила свій прогноз на 2025 рік, очікуючи, що продажі досягнуть 21,9 млрд дол, що на 9,5% більше порівняно з попереднім роком, а операційний прибуток збільшиться на 5,8%, до 3,29 млрд дол.

Читайте також: ANDRE TAN у Польщі: український бренд відкрив перший магазин у Варшаві

Нагадаємо, що наприкінці листопада 2024 року Uniqlo потрапив під шквал критики в Китаї після того, як в інтерв'ю ВВС його глава заявив, що компанія не закуповує бавовну у західному регіоні Сіньцзян через порушення прав населення уйгурів.

TradeMaster