Unilever уклала кліматичні угоди з Walmart та іншими ритейлерами
Unilever підписала кліматичні угоди з десятьма найбільшими роздрібними клієнтами, серед яких Walmart, з метою скорочення викидів парникових газів і зменшення відходів у ланцюжку постачання.
Як зазначив генеральний директор Unilever Хайн Шумахер, ці домовленості сприятимуть досягненню цілей сталого розвитку компанії.
Walmart уже зменшив викиди на 574 мільйони тонн з 2017 року завдяки співпраці з постачальниками. Крім того, Unilever підписала угоду з AS Watson щодо створення екологічних товарів, таких як гель для душу.
Unilever активно використовує кліматичне моделювання для зниження викидів і адаптації ланцюжків постачання до змін клімату, зокрема щодо вирощування сировини, як-от гірчиці та помідорів.
Читайте також: Huawei випередила Apple за продажами планшетів у Китаї
Ця співпраця націлена на підвищення екологічності виробництва та забезпечення його стійкості в умовах нових кліматичних викликів.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації