Unilever продасть велику кількість своїх брендів – з чим пов’язане рішення компанії
Британський виробник продуктів та товарів першої необхідності Unilever планує продати одразу декілька брендів, сукупні продажі яких сягають 1 млрд євро.
Це торкнеться торгових марок у категорії продуктів харчування. За словами гендиректора корпорації Хайна Шумахера, продаж стане частиною стратегії з оптимізації бізнесу та зосередження на ключових напрямках.
Виробник хоче позбутися "еклектичного портфеля" і зосередитися на соусах, приправах та продуктах, орієнтованих на ресторани та професійні кухні.
У той же час гендиректор уточнив, що не всі продуктові бренди будуть продані. Хоча назви не вказуються, Reuters повідомляв про намір Unilever розглянути продаж низки голландських брендів, включаючи супи Unox і приправи Conimex.
Раніше компанія вже намагалася продати деякі активів у Великій Британії та інших європейських країнах.
Читайте також: Гендиректор Unilever розкрив реальну причину виходу з росії
Скорочення портфеля пов'язане з бажанням Unilever підвищити ефективність та зосередити ресурси на найперспективніших категоріях. На думку експертів, ця стратегія дозволить не лише оптимізувати витрати, а й зміцнити позиції у сегменті професійного харчування.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації