Unilever продасть велику кількість своїх брендів – з чим пов’язане рішення компанії

Британський виробник продуктів та товарів першої необхідності Unilever планує продати одразу декілька брендів, сукупні продажі яких сягають 1 млрд євро.

Це торкнеться торгових марок у категорії продуктів харчування. За словами гендиректора корпорації Хайна Шумахера, продаж стане частиною стратегії з оптимізації бізнесу та зосередження на ключових напрямках.

Виробник хоче позбутися "еклектичного портфеля" і зосередитися на соусах, приправах та продуктах, орієнтованих на ресторани та професійні кухні.

У той же час гендиректор уточнив, що не всі продуктові бренди будуть продані. Хоча назви не вказуються, Reuters повідомляв про намір Unilever розглянути продаж низки голландських брендів, включаючи супи Unox і приправи Conimex.

Раніше компанія вже намагалася продати деякі активів у Великій Британії та інших європейських країнах.

Читайте також: Гендиректор Unilever розкрив реальну причину виходу з росії

Скорочення портфеля пов'язане з бажанням Unilever підвищити ефективність та зосередити ресурси на найперспективніших категоріях. На думку експертів, ця стратегія дозволить не лише оптимізувати витрати, а й зміцнити позиції у сегменті професійного харчування.

Trade Master