Український онлайн-магазин Lullaby відкрив першу офлайн точку у ТРЦ Gulliver

Мультибрендовий бʼюті-магазин Lullaby вперше за 5 років роботи в онлайн просторі відкриває фізичний магазин.

Перша офлайн-точка запрацювала 8 березня у столичному ТРЦ Gulliver. Відкриття власного магазину є черговим кроком розвитку Lullaby.

У б’юті просторі кожен консультант має сертифікат косметолога та може підібрати догляд за запитом шкіри клієнта чи типом волосся.

2024 03 07 8d912906e41c5044 scaled | 1
2024 03 07 f0fd4e11d1c63584 scaled | 2

В магазині буде представлено не лише бренди, що є на онлайн маркетплейсі. Наприклад, на полицях вже представлена продукція Medik8, яка не продається на сайті. А в планах співпраця ще з декількома преміум-виробниками. 

Офіційно магазин запрацює 8 березня, урочисте відкриття о 17:00. Lullaby готує beauty-бокси для гостей та ексклюзивні знижки на бренди в асортименті. 

2024 03 07 e75d3ea545cc29d7 | 3

Новий магазин можна знайти на другом поверсі ТРЦ Gulliver. Він розташований навпроти Zara Home.

Новий б'юті-бренд у Вінниці

Раніше ми розповідали, що у Вінниці, в ТРЦ Sky Park, 6 березня відкрився перший в місті офіційний магазин італійського косметичного бренду Kiko Milano.

Зазначається, що продукція бренду доступна на сайті INTERTOP.UA. Також магазини Kiko Milano працюють у Києві, Львові, Дніпрі, Харкові, Одесі, Луцьку та Івано-Франківську.

Читайте також: У харківському ТРЦ Nikolsky відкрився магазин INTERTOP у новій концепції SELECT

Kiko Milano - італійський бренд декоративної косметики, заснований у 1997 році. Косметика виготовляється ​​з безпечної сертифікованої сировини, що не тестується на тваринах, а асортимент налічує сотні кольорів і текстур. У  колекціях Kiko Milano є не тільки декоративна косметика, а й продукти для догляду за шкірою, парфумована вода, лаки для нігтів, пензлі для макіяжу й інші аксесуари.

Наш Київ