Український маркетплейс Prom.ua готується вийти на ринок Туреччини або Румунії

Український маркетплейс Prom.ua планує виходити на ринок Румунії або Туреччини найближчим часом.

Про це повідомив співзасновник і CEO групи компаній EVO (до якої входить Prom.ua) Денис Горовий, який очолив EVO після розділу EVO-Rozetka із кофаундером Миколою Палієнком у травні.

Запустити Prom у форматі маркетплейса-класифайда в одній з цих країн Горовий хоче протягом кількох місяців. На нових ринках за кордоном Prom.ua буде присутнім лише онлайн і не планує відкривати офісів чи представництв.

Румунію та Туреччину розглядають через кількість малих і середніх бізнесів у країні, з якими працює маркетплейс.

Я не дуже бачу, як запускати Prom.ua, наприклад, у Німеччині. А в країнах, де багато невеличких підприємств, це цілком реально, – пояснює Горовий.

Реорганізація EVO-Rozetka

Від групи компаній EVO-Rozetka в окрему компанію виокремилися проєкти “Вчасно” та Zakupki.Prom.

Новий гравець отримав назву Тabula Rasa, компанію очолив колишній CEO EVO Микола Палієнко.

Читайте також: Як змінювався попит на товари в інтернеті з 2010 по 2023 роки – статистика Rozetka

За словами Палієнка, Тabula Rasa сконцентрується на розвитку інноваційних продуктів для бізнесу на українському та міжнародному ринках.

Натомість EVO і надалі займатиметься розбудовою маркетплейсів, платіжною та логістичною інфраструктурою довкола них.

Forbes