Український маркетплейс цифрового одягу DressX залучив 15 млн доларів інвестицій
Заснований українками маркетплейс цифрового одягу DressX залучив новий раунд інвестицій на 15 млн доларів.
Магазин створили Дар’я Шаповалова та Наталія Моденова. У інвестиційному раунді взяли участь Warner Music, фонди Slow Ventures, Warner Music, The Artemis Fund, Red Dao, а очолила його європейська інвестиційна компанія Greenfield.
Що таке DressX і як він працює?
Маркетплейс цифрового одягу працює з серпня 2020 року і за цей час його засновниці змогли зібрати на платформі понад 1700 варіантів вбрання від понад 150 дизайнерів з усього світу, а також підняли понад 3 млн доларів венчурних інвестицій.
На цьому майданчику підприємниці продають одяг, що існує лише в цифровому світі. Українки мріють продати мільярд цифрових речей і для цього стежать за усіма актуальними трендами, щоб охопити максимально велику аудиторію.
Як надягти цифрове вбрання?
Для цього необхідно відправити DressX своє фото і протягом доби покупцеві повернуть готовий, оброблений знімок. На якому на людину буде “одягнена” обрана ним річ і підігнана по фігурі.
У 2021 році у компанії з’явився додаток з доповненою реальністю, де можна приміряти модний образ через камеру смартфону. Потім ті речі, які сподобались потрібно купити і отримати фото з ними.
У асортименті маркетплейсу є все, від звичайних футболок та світшотів, до фантастичних суконь у стилі балу Met Gala. Зараз в топі колекція під власним лейблом бренду – DISCOVERSE.
До лінійки входить одяг німецького 3D-художника Алехандро Дельгадо й панами зі спецефектами.
Зазвичай, цифровий одяг купують для того, щоб викласти фотографію у соціальні мережі. Це розраховано передусім на покоління Z, але клієнтами DressX є і більш доросла аудиторія.
Джерело: VentureBeat
Читайте також: Відомі українські бренди віддали денний прибуток на ЗСУ