Український бренд випустив капсулу рюкзаків присвячених “Азову”
Український бренд keep випустив лімітовану капсулу рюкзаків, присвячених легендарному полку “Азов”.
Про це повідомляє видання DTF.
Лімітований дроп усього з трьох рюкзаків представили у колаборації з офіційним фондом-партнером бригади Національної гвардії України “Азов” Signal та артдиректором Богданом Яремчуком.
Особливість капсули в тому, що жоден з рюкзаків не можна придбати. За умовами, їх можна лише виграти під час розіграшу за донат.
Однією з незвичних частин рюкзаків є розгрузка у формі бронежилета з матеріалу, який використовують для створення тактичного спорядження, взуття та одягу.
У розробці рюкзака понад усе нам хотілося уникнути тривіальностей, але, одночасно з цим, витримати кольорову відповідність камуфляжу, — пояснили в keep.
Богдан Яремчук наголосив, що він хотів створити дизайн, який був би уособленням єдності тилу та фронту і при цьому не загравав би з мілітарною естетикою.
На внутрішній частині рюкзака розмістили маніфест, який написала письменниця Ірина Виговська.
Як отримати рюкзак?
Бренд keep щотижня розігруватиме по рюкзаку, першого переможця оголосять вже 24 лютого о 21:00. Результати будуть опубліковані на сторінці Signal Fund.
Щоб взяти участь потрібно задонатити суму кратну 500 гривням та залишити у коментарі до переказу свій нік в Інстаграмі.
Також треба зробити репост публікації з розіграшем і сторіз та відмітити акаунти keep та Signal Fund.
Всі зібрані кошти фонд передасть на потреби бригади “Азов”.
Читайте також: Майже 70% українців свідомо обирають вітчизняні бренди в магазинах