Український бренд потрапив у скандал через співпрацю зі спонсором війни PepsiCo

Український бренд одягу Cultnaked, створений фешн-фотографкою і дизайнеркою Мері Фуртас, випустив лімітовану колекцію в колаборації з PepsiCo, яку раніше було внесено до переліку міжнародних спонсорів війни.

Новий стиль. Культовий смак. В рамках ребрендингу логотипа і нашого стилю ми об’єднались з Мері Фуртас та Cultnaked у новій колабі. Кожен образ відображає зухвалу та освіжаючу сутність обох брендів, - йдеться в описі колекції в Instagram.

Втім, така співпраця з PepsiCo викликала обурення українців, оскільки американська компанія, попри заяви про скорочення бізнесу, припинення рекламної діяльності та виробництва своєї продукції в рф, продовжує працювати в країні-агресорці.

За інформацією видання Espresso, наразі коментарі під дописом видаляють. Ситуацію бренд не коментував, однак обурення можна побачити на зроблених журналістами скриншотами:

| 1

| 2
| 3

| 4

Читайте також: Росія вкрала унікальний український географічний бренд з Мелітополя

*Довідка. Корпорація PepsiCo, виробляє прохолоджувальні напої, соки, чипси, закуски, молочні продукти та інші харчові продукти під світовими та локальними марками Chester’s, Chipsy, Lay’s, Mirinda, Pasta Roni, Pepsi, Propel, Sandora, 7up, Simba, Snack a Jacks, Sonric’s, Tropicana, "Агуша", "Чудо", "Слов’яночка", "Садочок", "Сандорик", "Машенька", тощо.