Український бренд Dodo Socks виходить на ринок Японії

Львівський бренд Dodo Socks виходить на ринок Японії. Шкарпетки українського виробника продаватимуться у японських магазинах протягом тестового періоду, який триватиме півроку.

Спочатку співпраця буде лише з роздрібними точками, а згодом планується ексклюзивна колаборація з місцевими зоопарками. Для цього бренд розробляє нові дизайни з тваринами.

Домовитись про продаж своєї продукції в Японії бренду вдалося під час міжнародної індустріальної виставки в Кобе. Представниця бренду Ксенія Лазорик розповіла, що для неї Dodo Socks підготував спеціальний новий дизайн з журавлями, а також привіз шкарпетки зі свого постійного асортименту.

Ми дуже вирізнялися з-поміж усіх на цій виставці, тому що в нас було щось таке невеличке і кольорове. Спершу ми дарували ці шкарпетки, а потім нам порадили, щоб ми дарували їх за донати. Тож за другий день виставки ми зібрали 90 тисяч єн донатів. Ми пороздавали все, що в нас було, тому навіть просили, щоб нам довідправили шкарпеток, – сказала вона.

Перша партія вже готується до відправки, етикетки адаптували та підібрали для них новий дизайн.

yaponiya 1 | 1
yaponiya 3 | 2

Читайте також: Українська дизайнерка Anna October представила колаборацію з американським брендом J.Crew

*Довідка. Торгову місію для львівських підприємців на вищезазначеній виставці організувало управління інвестицій та проектів Львівської міськради в межах співпраці з муніципалітетом міста Кобе. Проєкт реалізовано у партнерстві із ГО "Клуб Ділових Людей Україна" та за підтримки Програми USAID "Конкурентоспроможна економіка України".