Український бренд Bevza представили на Met Gala 2023 у Нью-Йорку

Українська дизайнерка Світлана Бевза відвідала легендарний благодійний бал Інституту костюма Met Gala 2023 у США, організований редакцією американського журналу Vogue, де презентувала свій бренд.

Українка пройшла по килимовій доріжці заходу у чорно-білому вбранні, що складається із сукні та накидки від власного бренду Bevza.

Світлана вдягнута в культову сукню з морською мушлею, котра символізує абсолютну красу жінки, а також шовковий плащ, зроблений із кількох тисяч шовкових пір'їн, які вирізали вручну. Він символізує надію на мир і свободу, – пише прес-служба бренду.

Це не єдина презентація українського бренду Bevza на Met Gala. У сукні "Русалонька" із чашками з морської мушлі на балу з’явилась модель Паша Гаруля. Зазначається, що дівчина обрала саме цю сукню через те, що родом з Криму.

Найпопулярніший модний бренд світу

У квітні 2023 року платформа Lyst Index оприлюднила рейтинг найпопулярніших брендів світу у різних категоріях.

Згідно з ним, рейтинг вдруге поспіль очолив модний дім Prada, а друге місце посів бренд, який також належить Міучча Прада, — Miu Miu.

Читайте також: Оксана Бішко та Ілона Сич, SISTERS: про відкриття магазинів, позицію щодо рф і плани

На думку експертів, інтерес до нього підігрів показ колекції осінь-зима 2023 року, колаборації з New Balance та Pocket Bag.

На третій сходинці розмістився Moncler, який посідає це місце з минулого року. За ним йдуть Valentino, Loewe, Bottega Veneta та Dolce & Gabbana. Versace злетів аж на п’ять позицій вгору і опинився на восьмому місці. Замикають десятку Gucci та Saint Laurent. Як розподілились місця далі, читайте в нашому матеріалі.

Bevza