Українські маркетингові та PR-агенції призупиняють співпрацю з брендами та компаніями, які не вийшли з рф
Українські маркетингові та PR-агенції оголосили про призупинення співпраці з компаніями та брендами, які не вийшли з російського ринку.
Про це вони заявили 22 серпня, оприлюднивши відповідний маніфест, який можуть підписати інші учасники ринку.
Серед підписантів маніфесту наразі: Banda, Grape, BART & FINK, LivePage, PRoector, PRJCTR Institute, Fedoriv Agency та інші. Решта компаній галузі поки не визначились.
У ньому зазначається, що півтора роки - це межа терпіння і доки українські компанії співпрацюють з брендами, що не вийшли з росії, європейці не чують нашого зворотного зв’язку.
Сьогодні, 22 серпня, провідні креативні, медіа, маркетингові та PR-агенції України: Banda, GRAPE, BART & FINK, LivePage, PRoector, PRJCTR Institute, заявляють про неприпустимість будь-якої співпраці з компаніями та брендами, що не вийшли з ринку росії та разом з Work.ua ініціюють старт інституту репутації, - йдеться у повідомленні.
За словами засновника та СЕО агенції Grape Юрія Гладкого, креативна індустрія має великий вплив на бізнес та споживачів.
Ми в GRAPE разом з провідними агенціями України визначилися максимально конкретно. Ніяких "неоднозначностей" чи "нюансів". Якщо не можуть/не хочуть/бояться впливати, то й нічого в Україні робити, – написав він у своїх соцмережах.
Принципи маніфесту
Маніфест креативно-медійної індустрії має 7 основних принципів, а саме:
- Співпраця з компаніями спонсорами тероризму - це зрада самих себе.
- Креатив - це зброя.
- Інститут репутації - основа нової України.
- Зворотній зв’язок формують дії, а не слова.
- Гідність - це не зраджувати собі за гроші.
- Позиція має бути відкритою.
- Якою буде Україна завтра - залежить від нас.
Заява Work.ua
Раніше ми розповідали, що популярний в Україні сайт з пошуку роботи Work.ua з 10 серпня припинив надавати послуги компаніям та брендам, які не припинили діяльність в рф.
Work.ua розриває з ними всі контракти на мільйони гривень. Так, сайт більше не співпрацює з Unilever, Leroy Merlin, Raiffeisen Bank, Metro, LC Waikiki, Nestle, Auchan, OTP bank, Mondelez, Pepsico, P&G, Yves Rocher та іншими брендами.
Читайте також: Unilever не проти призову своїх співробітників в російську армію, попри “засудження війни”
Співзасновник та CEO Артур Міхно нагадав, що на гроші цих компаній ворог будує ракети, які вбивають українців.
Також Міхно закликав інші українські компанії для пошуку роботи наслідувати приклад Work.ua.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації