Українська мережа Wesoła Pani від “Галі Балуваної” планує відкрити 500 магазинів у Польщі

Мережа магазинів напівфабрикатів Wesoła Pani протягом трьох років відкрила 120 франчайзингових та три власні торгові точки в Польщі. Загалом український оператор планує відкрити в країні 500 магазинів та розвивати інші канали збуту.

Власник ритейлера Владислав Азовський зазначає, що цього року його компанія зосередиться на інвестиціях в інфраструктуру, технології виробництва та маркетинг.

За його словами, це необхідна умова для продовження розширення та підвищення ефективності компанії.

Вже у 2024-му буде запущено виробництво заморожених продуктів, у планах також розпочати кейтеринговий продаж.

Основою нашого бізнесу є роздрібні продажі в магазинах під брендом Wesoła Pani. Проте ми бачимо потенціал на багатьох рівнях, які безпосередньо пов’язані з діяльністю магазинів. Наприклад там, де, можна поїсти на місці, тобто мінігастрономія. Також розглядаємо створення інших каналів дистрибуції, таких як кейтеринг. Ми відкриті до того, що пропонує ринок, — говорить власник Wesoła Pani.

Для цього мережа витратить на маркетинг близько 200 тис. євро, Азовський розраховує, що ключовий момент у розвитку бренду відбудеться через два роки.

Ми створимо мережеву інфраструктуру відповідно до наших планів, а це приблизно 500 магазинів по всій Польщі та розвиток оптових продажів. Тоді ми будемо поступово збільшувати річний оборот. Припускаємо, що у 2026 році буде зростання на 50%, — каже Владислав Азовський.

Читайте також: “П’яна Вишня” закриває свій перший заклад у Лондоні через три місяці роботи

*Довідка. Wesoła Pani продає вареники, млинці, пельмені, а також м’ясні обіди, супи та десерти. Окрім Польщі, мережа розвивається в Нідерландах, Литві, США та Україні.

Wiadomosci Handlowe