Українська мережа Dnipro-M вийшла на ринок ЄС і відкрила перший магазин в Польщі

У Польщі відкрився перший магазин електроінструментів української мережі Dnipro-M. Точка запрацювала в місті Вроцлав.

Це лише перше відкриття компанії за кордоном. У Dnipro-M зазначають, що до кінця цього року планується відкрити 120 салонів у різних країнах Євросоюзу та запустити інтернет-магазин.

Нові салони з’являться у чеській Празі, литовському Вільнюсі, словацькому Брно та столиці Польщі Варшаві.

Відкриваємо українську майстерність світові! У Вроцлаві відкрився наш перший салон у Польщі! Та ще й який: 2 просторі поверхи з розмаїттям інструментів, зручна тест-зона, місце для відпочинку та креативності, продавці-консультанти, які знають відповіді на всі запитання клієнтів, - йдеться у повідомленні компанії.

rectangle 219 | 1

*Довідка. Монобрендова мережа електроінструменту та садово-паркової техніки має понад 470 магазинів у 220 містах та обслуговує понад 2 млн клієнтів. Експортом до ЄС компанія займається з 2018 року.

ТРЦ у Європі

Раніше ми розповідали, що торгові центри продовжують домінувати у торгових площах Європи.

Європейці все ще віддають перевагу шопінгу у ТЦ, але ситуація у різних країнах в регіоні суттєво відрізняється.

За даними дослідження RegioData, тенденція має зберегтися принаймні у середньостроковій перспективі.

Читайте також: Нестандартні орендарі – не панацея: як українські ТРЦ намагаються знизити вакантність

На думку аналітиків, забезпеченість торговими центрами в регіоні залежить від багатьох факторів, але найбільше від клімату, міського ландшафту, законодавства та купівельної спроможності.

Очолює турнірну таблицю за ринковою долею торгових центрів Ісландія (63%), друге місце посідає Естонія із показником трохи менше 55%, далі йде Норвегія із 53%.

Детальніше про ситуацію в інших країнах читайте в матеріалі.

Dnipro-M